Thursday, May 27, 2010

Walimatulurus - ILaIZat

Assalammualaikum wbt...

Kepada rakan-rakan blogger sekalian anda semua dijemput untuk memeriahkan lagi majlis perkahwinan saya dan en bob pada 27 June 2010 ( sebelah saya) dan pada 4 julai 2010 ( sebelah en bob)

Sesiapa yang sudi hadir sila lah amek kad di bawah yer.. kalo ada yang nak kad betui2 tu boleh ler anto alamat kalian ke email saya : jivebumz@yahoo.com

Insyaallah saya akan pos kad tersebut dengan kadar segera! :)





plan ke majlis sebelah saya..


plan ke majlis sebelah en bob..


kehadiran kalian amatlah dialu-alukan.. makan nasik minyak pree weh!
hihi

23 comments:

pRincESs_N said...

addrss N ade kt kad kawen N...weee....nk kawen!!

Unknown said...

:: p R i n c E s S _ N ::
okeh yunk heee

Chilabaey's Spot 2 said...

Kalau tak sampai ke Perak, Insya-Allah sampai di belah lelaki... :)

Akhirnye sampai juga ketikanye.... :)

Unknown said...

ChiLaBaey's
boleh je mana2 pong... :)

alhamdulillah dah sampai jodohnye..

Chilabaey's Spot 2 said...

Kalau nak best, kena datang kat Perak... Lagi meriah kot... Boleh jalan2 cari makan.... :)

Unknown said...

ChiLaBaey's
yup betui tuuu.. bleh melarat pi jalan2 penang, kedah, perlis wakakaka

pak ngah bagi address yer saya mau ngepos kad neh! tq

said...

time kasih kak...
sudi jemput budak gebu nih

hehhehehe

Unknown said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿
sama2 kasih.. yanie datang la belah kajang.. dekat jer kan?

Ummi said...

Salam Kak Ila,Tahniah sebab bakal bergelar isteri kepada seseorang n Tahniah sebab bakal direjectkan.. :D hahahahhah...
Kak ila,maria wajib pi ka?kenduri maria kak ila tak mai pon....hihihih

Unknown said...

MieMaya
oittt apa tu bakal direjectkan?? kuang asam ang no!

wajib mai!! jangan ler balas dendam tak baik wooo

dd dudu said...

yey yey kak jibam nak kawan \(^o^).

Unknown said...

dd dudu,
pasni diana pulak! :)

Chilabaey's Spot 2 said...

Nanti saya emailkan address saya kat Jibam... Terima kasih kerana mengundang saya yer... :)

Unknown said...

ChiLaBaey's
sama2 insyaallah tak lama lagi sampai ler kad tu hihi

Ummi said...

heheheh InsyaAllah kak ila..kalau tak dak aral melintang sampai ler....

Sufy said...

special congratez...:) moga berkekalan hingga akhir hayat k..my sis pun kawen 4 julai ni...

Unknown said...

MieMaya,
Insyaallah tak de aral melintang.. mesti mai ok! :)


SuFy,
lor yeke? tengkiew n hepi wedding too pada akak sufy yer :)

attyfir said...

owh 27 june.kty tak dpt dtg lah iela..time tu outstation ..
apa pun .kty doakan majlis berjlan lancar ye ..

Unknown said...

atty's
oyeke... tak pe la kak nak wat cemana akak doakan saya pon dah cukup baik.. :)

intan said...

InsyaAllah intan p umah pengantin laki erk....

Unknown said...

intan azmira,
ok jemput datang k!!!

intan said...

InsyaAllah....kak ila ade facebook tak...

Unknown said...

intan azmira,
Akak dah add intan plz check yer!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site