Thursday, April 9, 2009

Kenduri kat kampung

Saya dah promise kan nak apdet cite kat kg aritu.. so pada korang yg rajin follow blog nih meh cni meh.. follow me..hihi

Sabtu pepagi tu pas subuh saya dah bangun.. ciap2 cek keta lebih kurang.. singgah kedai depan umah beli air, roti dan gula-gula.. trus pecutttt pegi ipoh.. nak amek adik kesayangan tula.. kitorg balik sama2

Saya bertolak lebih kurang pukul 7.30 pagi sampai di ipoh dalam pukul 10 lebih macam tula.. keta pon tak banyak sangat sebab tak ramai orang balik kg latu.. bestttt sangat

sampai2 aje adik saya hidangkan nasik goreng.. pehhh sedappp bangat time tu pulak perut lapo bantai jela apa yg di hidang.. lepas dah siap makan terus tukar baju.. ate kate nak g kenduri.. so kena la pakai baju kurung kan.. adik saya yg nak g kenduri neh sebab member satu sekolah menengah dia dulu.. saya ikut jer..

kalo uols perasan kan.. baju ijau nie la yg saya beli sekali ngn adiah akak cutemiut tu.. so pade elly @ nenekrock ni haa baju yg akak tempah tu! udah ciap dong! :p tapi tak nampak full laa.. bleh la yer camtu

harusla bawak adiah beso2.. kang kite kawen dorang balas la balik :P

elok masa kitorang sampai tu pengantin tengah bersanding... ngam2 pukul 1 lebih la camtu.. pengantin serba ijau! sama kaler baju saya lak tu..hihi macam saya tau2 aje tema baju kawen depa nie kan :d

pengantin pompuan nie dulu sekelas ngn adik saya nih.. saya tak kenal pon

saya dok mandang pengapit laki tu.. yg pakai spek tu.. rupa-rupanya adik kepada bekas opismate saya dulu.. adik kepada ejoi (kak ijan kenal kan ejoi).. kebetulan saya dan ejoi berjumpa kat cni.. iks iks tak sangka kan tapi saya tak amek pulak gambo dia.. nengok bini dia cam jeles jer tak berani ar nak lebih2..hihi

pas makan dorang amek2 gambo.. saya tak temasuk dalam senarai ok..hukhuk

saya dok sebok amek gambo katil di bilik pengantin neh.. aduiii simple tapi sangat menarik! ijau lak tuuu..hiksss

kalo korang nak tau dorang nie kapel selama 9 tahun! daripada zaman sekolah menengah lagi tuu.. memang ada jodoh la depa nie

lastly mesti ada muka tuan punya blog... itu saja cerita hari sabtu.. peh tu terus balik.. sampai2 je umah terus tido.. letih woo

pastu ahad g jalan2 ngn family abg cik pulak.. besttt

10 comments:

Aduka said...

cerah mata tgk semua nmpak hijoo.. =P

Luth Textile said...

semua hijau...
skali dengan blog...

Masviona said...

wah set hijau pengantin tuh nampak sungguh berseri²...hiksss

baju jive pun cumel jugak...hijau itu telah menawanku...hehehe

::ainbutterfly~ said...

wah..cantik la hijau...nakkkkk jugeeee...

Neeza.Areef said...

alor..lawo ler bj jjbum tuh...simple tp greennya nice sgt.sgt2 menepati tema lak tuh

yanizan said...

ooo ko pakai baju ijau ada niat rupenya...nk sedondon ngn pengantin la tur...

attyfir said...

lawa ar baju ko dik..semua ijo..mata kty pun naik ijo nie..

Elena said...

jivebum sukeeeeeeeeeeeeeee warna ijau ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...kite sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee biruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

CuTeMiUt78 said...

wah.. itu ke baju nya, kain yg jivebumz bagi kat akak tu.. belum siap lagi buat baju.. jivebumz dah siap pakai dah..

Unknown said...

ADUKA,
tula pasai hijau menyambaq..hihi


LUTH,
of kos la i like ijau!! muahaha


MASVIONA,
kebetulan sama kaler ngn pengantin.. lupe nk shoot 1 badan.. kain saya sebijik kaler baju pengantin..hihi


AIN,
nak jugak?? nti kawen ain pilih kaler nie ek :d


NEEZAREEF,
hehe time kaceh akak..


YANIZAN,
kebetulan la kak.. ta sangka sama kaler ngn depa tu


ATTY,
nasib mata akak wane ijo!! jgn blue udah..hihi


ALINA,
hihi sukeeeee ijaauuuuu
biru kurennngggg cket..lalala


CUTEMIUT,
haah ni la kainnye dah siap dah kak.. excited suh tukang jahit wat cepat2..muahaha

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site