Saturday, October 31, 2009

Nak bagi tau korang satu rahsia

Heheh tetiba aku nak bagi tau satu rahsia kat korang.. nak tau tak apa dia??? sila angkat tangan.. hihi yeahhh mesti nak tau punye kan..lalalalalala

Akceli baru2 nie aku dapat offer daripada ketua jabatan (KJ) untuk pergi ke oversea.. yahuuuuuuuuu bukan senang nak dapat peluang.. sebab aku nie masih baru lagi kat opis tu.. keutamaan kepada staf yang terlibat dengan program tu dan sesiapa yang KJ pilih la... alhamdulillah aku antara yang tersenarai.. tak kisah la kan walaupun nama aku berada di kedudukan terkebawah pun.. hiks

Sebelum nie berangan jer nak pegi obersea nun dan akhirnya akan bakal tercapai jua.. walaupun hanya ke seberang laut.. hihihi

cuba teka aku mau pegi mana???? sape dapat jawab dia memang BIJAK!!!

7 comments:

CuTeMiUt78 said...

klu obersea seberang laut tu.. singapura kot.. tak pun indonesia..
eemmm tak pun jauh lagi ke

Ratcna said...

hmmm...mesti g indon ni..xpe2, dah biase g dah..heheh

♥ QaseH ♥ said...

akk g singapore ek,,,,

SaifulAda said...

x spore mgkn indonesia mgkn thailand

UnGu VioLet said...

mar pun rasa Indon.. terus jer tergambar dlm kepala nie.. indon.. ;)

atie said...

Dah ramai teka tu....emmm ada hadiah ke.Hihihi......Best ar ila, tahniah lah terpilih k. Ila memang best....Tetiba lak kan.

Hayati said...

hahahahhaa..........
pogi singapore lew....manew lagi yerrr...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site