Friday, October 23, 2009

sengal sewaktu berkursus

Salam uols... seperti yang korang sedia maklum seminggu nie direct aku berkursus tau.. aku dah cuba nak apdet auto publish tapi memang tak berkesempatan.. memang tak de masa la kate orang kan.. heheh so hari nie aku dah balik ke rumah.. aku tak sabar2 nak bukak blog.. nak ziarah korang sume.. nantikan yer :)

Akceli aku baru balik daripada PD nie haa.. uikhhhh sonoknye g PD uolssss!! sonok tak terkata.. ada cerita menarik nak aku kongsikan bersama korang.. tapi sebelum tu aku publish gamba ari kursus sebelum aku ke bengkel di PD yer...

kepada tuan punye gamba dibawah jgn maree ok.. i candid ur photo..hahah


tengok tu payah nau nak amek gamba ngan minah nie.. malu sesangat dia yer.. jage ko nas hikhik akak pakse jugak ko amek gamba ngan akak tau :D

tengok tu saje je tau minah nie main tutup2 muke plak


haaa tu kan dah nampak muke dia.. hihi

Apa kebenda jibam taruk gamba nie yer? yang sebenarnya gamba nie time aku kursus hari isnin-rabu tadi kat jais .. hari second last dah macam bosan2 cket kan.. saje la gedik2 amek gamba ngan budak nas nie.. sonok plak kursus dok sebelah minah nie.. asyik borak n gelak2 aje.. dia nie kawan adik Yat.. tak sangka jumpa kat tempat kursus tu.. aku pon dah tak perasan muka dia.. pernah jumpa dulu sekali time aku nak konvo tumpang umah sewa adik Yat mase dia blaja kat ipoh dulu.. erm hopefully ape yag kita dok blaja aritu tak kan lupe yer nas.. hahaha

ok uols itu dulu eh.. aku nak upload gamba jap..
nak apdet lagiii walaupon cite tak banyak mana tapi gamba banyakkkk :P

4 comments:

wawa said...

haha nasreena ke..igtkn sapa..malu2 lak dia hehe..

myFamilybiz4u said...

salam ziarah dan salam perkenalan~

atie said...

Kursus sambil jalan pd ke ila, oh ya, sudikan ambil award kat blog kaktie ye...

Hayati said...

wakakaka...
jumpe cik nas ropanya yerk...
die mmg pemalu...tp kdg2 hilang pemalu 2..
hehehe..jgn marah nas oii..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site