Monday, October 19, 2009

Album tunang 2

Salam uolssss.. rindu kat uolsss

Ewah2 tetiba rindu-rinduan plak yer.. aiseyyy hari nie aku ada kursus daaa tak sompek nak apdet.. waktu malam baru dapat jenguk blog aku neh.. ada banyak sangat stori nak apdet tapi tula aku tak de masa plak.. kalo sempat tu aku apdet la... kalo tak sempat kire "postponed" la yer..

Malam nie aku tak de nak publish gamba makan.. cian korang asyik nengok gamba makanan aku aje kan.. sampai ada yang terliur mintak belanja lagi.. hihi datang la cni aku belanja..

Haa nie aku nak kasi tau kat uols sume nie yang aku dah lancarkan album tunang ke 2.. ngeh ngeh ngeh suka ati la kan nak bitau korang kan.. :p akceli dah lama nak beli album tapi tak de masa.. kebetulan minggu lepas g kenduri kat ampang ngan en bob weols terus g jusco melawati.. itu yang teringat nak beli album tu.. haaa puas ati aku dapat jugak album yang di cari.. en bob bayar plak tu.. heheh sukeee

gamba tu dah sebulan lebih siap cuci.. aku simpan jer sebab tak de album kan.. so bile dah beli album tu mula la sebok nak susun sume bagai.. semangat lain macam uolssss!! keh keh keh

album kaler itam menjadik pilihan hatiku.. yang ini muka depan yer uols ada munge2 kaler pink gitu :d

belakangnya plak munge2 kaler putih

alahai sukanya aku kalo depan belakang 1 kaler.. tapi apa nak buek dah itu aje yang aku berkenan kan.. kaler lain tak best pulak rase..hurmm

uiiii dekat sejam jugak aku nyusun gamba2 nie sume.. huiiiihh naik letih jari jemariku

tak pe demi album tunangku tercayang aku sanggup aje :P

musti pilih kata2 cinta madah pujangga :P

tarrrraaaa dah siap uolsss.. gigih aku aku nak ciapkan album nih uolsss.. hahaha

sukanya aku tengok.. untuk kenangan dimasa hadapan uols nak tayang kat anak cucu cicit sume tu laaa... insyaallah

lastly aku ade 2 album tunang saje.. cukupla tak payah tambah lagi.. album kawen nanti tak tau la berapa banyak plak yer (sambil garu2 pale memikir:P)

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..trase nk tunang lg kannn....hihihi

Hayati said...

huhuhu...dah ciap 2 album 2...
besttttnye...nie nak kene g cuci jgk la..akak 100kpg dkt kemuning brapa hengget yerk.??

::ainbutterfly~ said...

amboi2..rajinnye kak ila cuci sume tu..ain ni takde pn cmtu...gambar kawen pn tak tersusun lg..hehe

atty's said...

nanti anak2 cucucicit semua leh tgk..

UnGu VioLet said...

memory sepanjang hayat kan kak..

ziha said...

jeles nyer de album tung..
kite punye dalam laptop jer..
ntah bile la sempat nak cuci..hoho

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site