Saturday, October 3, 2009

Amboi sedapnya depa tidoq

Amboi sedapnya depa tidoq... hikhikhik aku jahat owh amek gambaq orang ngah tidoq... akceli gambar nie masa weols balik daripada anta kak cik ke kolejnya ke sini ari ahad lepas.. sedap betui dorang tido tinggalkan aku sorang2 yang tengah drive tu..hukhukhuk terasa jelesssss sekejap..

kalo la aku tido sekali sape plak yang nak drive yer tak? hehe tak dela aku guro2 je.. aku memang suke amek gambar dorang ngah tido nie.. saje nak bikin n3 tah pape kat blog nie.. :p


farith tido sampai terteleng-teleng kepala... nyenyak betuiii

fatin & farrah dah gaya cam tido kat umah je padahal dalam kete tu..hiks

haaa aku sorang jer yang tak bley tido ok! kalo aku tido sekali alamat tak sampai la kami ke rumah..hee

Sampai aje kat umah kak ju dah siap2 masak.. aku singgah antar budak2 nie ngan sekali beraya lah.. rajin lak akak aku yang sorang nie masak lontong.. hihi memang rajin pon dia nie.. kasi puji melambung cket!

dan buatkan koktel sekali... besttttt lama tak makan koktel tu

itu saja...

sekian...

2 comments:

NoreLL said...

biasa la tu..driver..
klau driver yg tdo..
naya oii...hehehehe...
ati2 di jln raya....

CuTeMiUt78 said...

wallllaa.. dlm pada drive tu.. sempat lagi ko ambil gambo org tido ya dik

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site