Sunday, October 18, 2009

Johnny's

Sejak aku ngan en bob g makan kat johnny ngan zati & ake tempoh ari kan.. weols berdua asyik teringaaaatttt kat johnny nie haaa... siang malam dok terbayang-bayang nak makan kat sinun.. owh itu tipu ok! hiks

Ahaksss akhirnya setelah sekian lama..idak la lama sangat baru 2 bulan lepas kot tak salah aku weols makan kat sinun.. akhirnya tercapai jugak segala impian..

makan berdua kat johnny... yarivaaaaaaaaa hihih takde sape kaco :P

opsss gambo tuan tanah ngak ada dong.. sebab teruja mau makan berdua-duaan.. muahahaha

tedappppp uolssss :P

6 comments:

AzLiA said...

sedap nyer..k.ila..huhu

mohd hafiz said...

kakak oii, halal ke tu??

mohaz said...

kt jj ipoh pn ada kedai ni..menimbulkan keraguan tang nama kedai..kalau ada sijil halal pn kena check lambang halal tu sah ke x

JIVEBUMZ said...

mohd hafiz: tak halal ker?? huhu eden tak tau lak

mohaz: iyo ko? kene cari bukti nieh

~ceRRy beRRy~ said...

akak x teruja ke nk belanja ifa kat johnny's nih??????
hehehehe...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

johnys...fav pRincE_ZA ni....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site