Thursday, October 29, 2009

Aku di atas kapal mewah sakinah

Hari nie tak de n3 terbaru la uols.. masih n3 kat PD aritu nak abeskan saki baki gambar yang ada saje lah.. tengok2 la yer mana yang berkenan heheh ada yang solo lagi tu :P promote plak yer

Malam terakhir di PD ada barbeque bersama vendor...

makan kenyang2 bantai cukup2 la uols..

itulah hadiah weols kerana telah berjaya menjadik juara dalam perlawanan bola tampar.. hamper jajan.. jadik la kan daripada tak da langsung..

gambar nie terang sket sebab pakai kamera hp aku..hiks

time nak balik daripada makan malam tu weols di offer naik ke atas kapal nie.. perghhhhh aku memang sangat teruja! tak pernah seumur hidup dapat naik kapal mewah bernilai rm 44 juta.. milik orang melayu lak tu.. hebat kan? sure kayo gilos orang tu kan..

kapal mewah ini bernama "SAKINAH" haaa sure uol ingat sakinah nie nama bini tuan punye kapal tu kan.. padahal tak da kaitan langsung pun... agaknye tuan punye kapal suke ngan nama tu kot..

yang dok posing tu sume kengkawan aku latu.. amboi bukan main leka lagi yer dorang amek gambar kan.. sesekali dapat peluang camni tak kan nak lepaskan plak.. aku pon sama jugak amek gambar sakan..hihii

naik aje atas kapal tu.. masuk2 jer dapat lihat sume nie.. wow kagumnyeeee siyess aku memang kagum! sebab aku rase macam masuk dalam rumah mewah aje padahal dalam kapal jer tu ha..

see.. mengagumkan tak uols?

abes aku round segala pelusuk yang ada dalam kapal tu.. kalo bleh sume part aku nak amek gambar tau!

bilik tetamu.. cun nye

dapur dorang.. bersih sangat kagum lagii

yang ini plak master bedroom.. sanggup aku landing kejap nak amek gambar nye pasal.. harap2 tuan punye kapal tak perasan lah aku tumpang duduk kejap :P

yang ini pon kat dalam master bedroom tu..

bilik air dia... kemassss dan bersih siot

apa nak panggil yer? hurm nie la tempat dorang bawak kapal tu.. hihi ala kira macam tempat kapten kapal bawak kapal tula..

tempat co-pilot agaknye..

pemandangan di atas kapal.. kapal nie ade 3 tingkat tau uols.. nie di tingkat atas

apa lagi amek gambar laa... sukanya daku :P

kat ruang tamu..

kawan2 aku dok ralit sembang.. sampai dah tak ingat nak turun2.. padahal dah dekat sejam kat atas kapal tu.. sonok sangat dok atas tu uolsss! kalo nak bermalam kat atas kapal tu bleh uols tapi kena bayar sejam rm seribu.. hahaha gilos tak mampu aku.. kalo nak duk 24 jam atas tu ko kire la sendiri bape ribu? :d

astro pun ada tau! kagummmm kat umah sewa aku pon tarak tau.... hukhuk

bersama rakan2 ku

tak abes2 bertanya dengan pekerja kapal tu.. ada jer soalan daripada kami.. maklum la kagummmm uolsss

oh lupa nak bitau kapal nie dibeli dari Itali tau.. sume barangan perabot dan elektrik kat dalam kapal tu dibeli daripada sana.. kalo ada pon barangan mesia nie hanya kotak tisu jela.. hikhik kagummm lagi dibuatnya aku nie uolsss.. bapaknye kaya la tuan punye kapal tu kan

itu saje la uols.. apa yg menarik pengalaman menaiki kapal mewah nie tak kan aku lupakan sampai bile2.. sebab aku tau bukan senang nak jejakkan kaki kat atas kapal tu kalo aku tak g bengkel nie..

so pada bos aku trima kasih banyak2 yer..
hihihi kalo bos pegi sure saya tak berpeluang nak naik atas kapal tu kan..

ermmm bestnyeeee :P

4 comments:

pRincESs_N said...

perghhh...N pon x pnh nek kapal cenggitu...

CuTeMiUt78 said...

waallllaa.. merasa ko naik kapal mewah tu ya dik.... uish... akak tgk ni pun kagum habis dah ni..

attyfir said...

besh nya dpt merasa bercuti atas kapal mewah..

Hayati said...

siokkknyaaa akka merasa gak naik kapal mewah niee..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site