Friday, October 9, 2009

Selamat menikah


Ok sume meh sini meh aku nak bagitau... Lelaki yg berbaju cokelat di atas akan menikah pada hari ini iaitu hari jumaat bersamaan dengan 8 oktober 2009.. Diharapkan semoga majlis nya berjalan lancar tanpa tersekat-sekat.. (waktu akad tula kan) heheh konpem bleh punyerrrrrrr sebab mamat nie dok sebelah aku je.. tiap2 ari aku dengar dok menghafal skrip jer (lafaz akad nikah) :p

To ARIL, jadilah suami yang soleh dan terbaeekkkk buat isterimu! selamat bersanding esoknye di rumah pengantin pompuan dan minggu depannya di rumah sendiri.. tunggulah kedatangan kami ahad depan untuk mengkecohkan majlis ko yer! 1 bus jabatan kami serbu ok heheh

Makin ramai plak kawan2 aku yang nak menikah tahun nie.. esok kawan baik aku kat keramat pulak.. wajib pegi tu.. hurmmm nak kena pegi cari adiah jap lagi nie..

Itu tandanya musim kawin dah tiba.....

4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..siap hafal tuh...congratz to aril...

ChiLaBaey's said...

Cik JIVEBUMZ, hadiah telah diposkan pagi tadi... Maaf lambat yer... Terima kasih kerana menjadi follower saya di 'Chilabaey's Spot'... :)

FIESYAH said...

biaselah dah ujung2 tahun ni...musim megawan dah tibe..he..he...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tahniah

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site