Wednesday, November 12, 2014

Vitamin E Vitamin Cinta Suami Isteri


Assalammualaikum semua!


Korangggg nak tau tak? mai lekaihhh rapat2 hehehe. Saya nak cerita pasal Vitamin E nie. Vitamin E lebih terkenal dengan gelaran Vitamin Cinta khas buat suami isteri. Vitamin nie nie sesuai sangat untuk menghangatkan hubungan suami isteri yang semakin renggang tuh. Yang renggang kita rapatkan... yang rapat kita rapatkan lagi uols!! Vitamin E ni sangat membantu meningkatkan bilangan sperma. Jadi sangat sesuai untuk pasangan suami isteri yang baru berumah tangga atau pasangan yang sedang merancang untuk memiliki cahaya mata. Haa gitu!


Tapi untuk yang tidak merancang mendapatkan cahayamata juga sesuai mengambil vitamin ini. Bukan kata tak boleh pulak yer! Sebabnya vitamin e juga sangat terkenal untuk mencantikkan kulit. Melambatkan penuaan dan mengurangkan parut. Kalau nak lagi best sila buat masker vitamin e. Korang hanya perlu picit dan sapu diwajah. Tapi diingatkan kalau kulit yang jenis sensetif tu (macam kulit saya nie) tak sesuai buat masker. Sebabnya tak tahan... nanti menggelupas. Hari tu dah try... last sekali buat masker pakai esp aje yang boleh.. kulit saya dengan esp ok boleh tahan. Okla daripada tak boleh langsung ye dak?

Saya memang pengamal tegar Vitamin E nie..  rugi laa kalau dah tau khasiat tapi tak amalkan yer dak? Saya pon nak kulit cantik jugak lalalala


Jom nak order carik saya :)


 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

 




1 comment:

anmashealthcare said...

Vita e shaklee ni antioksidan tinggi klu orang yang nak berhenti merokok pun bagus :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site