Saturday, November 15, 2014

Omega Guard Shaklee bantu para ibu kuruskan badan

Assalamualaikum semua!

Para ibu yang baru sahaja bersalin pasti agak risau bila berat badan tak turun2. Yer saya juga mengaku dulu masa bersalin kan anak  pertama badan susah nak turun. Waktu tu saya tak kenal shaklee lagi. Saya kenal shaklee semasa melahirkan anak kedua. Alhamdulillah berat badan mudah turun. Caranya... mesti la amek secara konsisten!

Jika kita amalkan secara konsisten Insha Allah pasti berjaya.. sehari hanya telan 2-3 biji dan lakukan senaman. Ini kerana senaman boleh mempercepatkan proses penurunan berat badan. Alah buat kerja rumah pon dikira senaman juga. Asalkan keluar peluh. Tak gitu? Saya dekat rumah kejar ke dapur ke depan...ke dapur eh peluh jugak laa..

Jadi sempena promo omega guard bulan nie mai pakat borong sorang sebotol.. tak rugi sebenarnya. Ini kerana omega adalah minyak ikan tulen dan ianya bukan dari hati ikan.

Mak buyung yang baru peknen juga digalakkan sebabnya omega bagus untuk perkembangan bayi dalam kandungan. Ah banyak sangat khasiat omega nie kalau nak cerita.

Ok pm/call/whatsapp sekarang!

012-5417451

3 comments:

anmashealthcare said...

Omega guard sememengnya membentu membakar lemak :D


:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Unknown said...

Anmas healthcare,
yes semestinya!

Unknown said...

Pengambilan secara konsisten tentunya membawa hasil yang berkesan. Pada yang di luar sana ambil kesempatan sempena promosi yang akan berakhir hujung bulan ini.

Pesakit Diabetes Sujud Syukur Kerana Kaki Tak Jadi...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site