Friday, November 14, 2014

Mak Shaklee saya

Assalamualaikum semua!

Siang tadi berlangsung nya majlis perpisahan ketua jabatan saya. Jadi hari nie kitorang memang sangat sibuk dengan persiapan dan persembahan. Akceli saya join koir jabatan hehe. Macam lawak jer! tapi ini seriusss tau haha. Suara saya bukan sedap sangat pon boleh tahan lah kata orang...

Arinie jumpa mak shaklee saya. Memandangkan kitorang dalam satu jabatan wajiblah jumpa. Tanjat tau tengok mak semakin membesar..comel gitu tak sabar nak tunggu si kecil keluar.. eh saya plak yang over eksaited kenapa? haha.. ok kenapa saya panggil mak shaklee??? dalam shaklee apa yang bestnya kita ada mak, nenek, moyang, piut, miut haa gitu.


Mak Shaklee nie maksud dia upline saya. Saya anak so downline dia.. haa gitu!  seronok tau disamping ada mak betul (kandung) kita ada mak tambahan dalam shaklee. Seronok tau sebab dapat rapatkan ukhwah. Kalau ada anak2 ramai lagi syok wooo... ok nanti tu kita cerita kemudian pasal anak shaklee bagai..

Apapon saya hepi dengan mak saya :) Semoga kami sama2 berjaya mengejar cita2 kami dalam bidang ini.. Isha Allah...

Nak order shaklee boleh msg / call / whatsapp / telegram 012 - 5417451
#sayajualshaklee #shakleeshahalam #iluvshaklee #shakleeeffect

1 comment:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site