Tuesday, November 18, 2014

Bengkel ISO

Assalamualaikum semua! 

Minggu yang penat dan bz... tapi seronok. Yer saya enjoy sebenarnya dengan geng iso nie. Walaupun buat dokumentasi nie kerja yang remeh temeh. Tapi enjoy bila dapat buat kerja dalam keadaan gembira dan bergurau senda.

Korang pernah rasa tak bosannya dengan kerja korang? haa tetiba plak tanya ken... saya dah 7 tahun berkhidmat alhamdulillah masih belum bosan. Cuma bosan dengan orang2 yang tut... sabar jelah... kita mentimun... adatlah tuh... ok kalau rasa stress telan vitamin b banyak3 hehehe jangan terlebih telan sudah...

Bengkel iso nie biasanya kitorang buat kerja edit mengedit dokumen je. Pastu print dan cop salinan terkawal. So memang tak leh nak stress sangat.. gelak2 dan borak2. Ok tu sedikit sebanyak cerita pasal bengkel nie.

Macam tak percaya hari nie genap hari ke 40 update blog sehari dua entry! wow best3.. tq neni hanum banyak beri dorongan dan inspirasi kepadaku.. kalau tak kerana shaklee dah terkubur gamaknya blog nie hehe. Terima kasih shaklee...

Semoga saya diberi kekuatan untuk meneruskan bidang ini... dan meneruskan blog jivebumz nie sampai bila2 Inshaa Allah :)

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site