Monday, October 27, 2014

Pengedar Sah Shaklee Shah Alam, Selangor, Malaysia

Assalammualaikum wbt dan salam mesra!


pengedar sah shaklee

 
 Saya adalah pengedar sah shaklee di Malaysia dibawah group WAHMilionnare. Satu group biz shaklee yang sangat best dan saling membantu antara satu sama lain. Saya juga merupakan pengedar sah shaklee di Selangor. Saya adalah pengedar sah shaklee di Seksyen 16, Shah Alam. ID Shaklee saya adalah 951481. Walau saya berada di Selangor semua penduduk di Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak boleh mendapatkan vitamin dengan saya. Dengan dunia teknologi yang sangat canggih sekarang nie tak mustahil lagi dah. Klik klik dan order ok!

shaklee shah alam selangor malaysia


Untuk pengedaran vitamin shaklee ke seluruh Malaysia saya menggunakan perkhimatan G-Dex dan juga pos laju. Caranya mudah sahaja. Sebaik sahaja customer membuat order dan membuat bayaran (bank in / transfer) maka urusan order vitamin shaklee akan diproses. Sekarang nie shaklee dah sediakan perkhidmatan order secara online. Saya akan order melalui online dalam masa sehari ke dua hari vitamin akan sampai ke tangan customer. Bergantung kepada tempat tinggal customer tersebut. Kalau disekitar shah alam hari ini order esok dah dapat... Inshaa Allah...

Dengan syarat customer membuat bayaran. Setelah bayaran dibuat saya akan terus order vitamin shaklee melalui online.

Manakala untuk pengedaran di sekitar Selangor yang mana saya juga menggunakan Pos Laju. Tracking number akan diberi setelah selesai pengeposan dibuat. Biasanya mengambil masa sehari ke dua hari mengikut jarak penghantaran.

Sekiranya customer ingin mendapatkan vitamin shaklee secara Cash On Delivery atau COD anda boleh berbuat demikian. Saya boleh COD di Pejabat dan COD di rumah tuan/puan. COD di Pejabat hanya pada waktu bekerja iaitu 8 pagi hingga 5 petang.

Kawasan COD adalah di sekitar, Seksyen 16 (rumah), Seksyen 18, Seksyen 24, Sekyen 2, Seksyen 3, Seksyen 4, Seksyen 5, Seksyen 6, Kota Kemuning,  Bukit Rimau, Jalan Kebun, Batu 3 shah alam, sekitar Taman Pinggiran USJ dan kuala lumpur. (husband akan bantu COD di sekitar KL ya!) Untuk sekitar kajang juga (rumah mertua) Manakala di Parit Buntar jika saya pulang ke kampung halaman.

Weekdays COD ke rumah akan dilakukan selepas waktu pejabat. Biasanya disebelah malam. Manakala weekend/public holiday akan dilakukan pada waktu siang hari. 


Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop






No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site