Monday, November 24, 2014

Ostematrik bukan sekadar untuk tulang tetapi lebih daripada itu!

Assalammualaikum wbt semua!

Maaf yer petang2 baru nak menjelma. Tapi saya masih setia disini.. sentiasa akan berikan informasi terbaik untuk anda..cewahhhh.. Info pasal shaklee je yer yang lain tak tahu. Teringat pula Ostematrik dah habis. Aduhai tak best langsung kalau tak telan ostematrik walau sehari. Sebab kan, kalau saya telan sekurang-kurangnya 2 biji sehari alhamdulillah perjalanan untuk membuang air besor berjalan lancar. I likeeeeee sangat ostematrik! Ada 120 tablet hanya 4 biji sehari harga pon berbaloi dengan hasilnya.

bagus untuk tulang dan lawas


Ostematrik bagus untuk tulang yang sihat?


Yer memang diakui semenjak beranak dua nie rasa tulang tak cukup kuat. Adakah ini faktor usia? kehkeh i muda lagi you... Bila umur semakin bertambah banyak pula sakitnya. Bagi golongan yang tak suka minum susu, mengandung atau sedang menyusukan bayi, atau selalu mengalami sakit2 kaki, sakit sendi, sakit dibahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa ditapak kaki, kebas atau terasa kaki dicucuk2 dengan jarum eloklah mencuba ostematrik nie! Insha Allah ok.. saya sendiri kalau tak ambil memang terasa perbezaannya.

Sebab itu adalah sangat digalakkan ibu mengandung diawal usia kehamilan mengambil ostematrik sebagai supplemen. Pada ketika ini, bayi anda sedang dibentuk dan bayi pula akan ambil sedikit sebanyak kalsium daripada ibunya. Sebab itulah orang kata, bila mengandung gigi mudah rapuh, nanti dah bersalin gigi semua gugur hehe. Nak ke tak de gigi? Mesti ngeri kan? Ok kalau tak nak gigi rapuh cepat2 amalkan ostematrik. Memang tak rugi lah...

Ostematrik bukan sekadar untuk tulang tetapi lebih daripada itu!


Sebenarnya bila sebut ostematrik semua dok terbayang untuk tulang. Anda jangan salah maklumat. Ostematrik bukan sekadar untuk tulang malahan ostematrik lebih daripada itu. 

gantikan susu


  • Membantu membekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf bagi membolehkan otot berada dalam keadaan stabil dan saraf berfungsi dengan baik.
  •  Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retension air, mudah marah dan kemurungan.
  • Mengawal degupan jantung.
  • Boleh mengurangkan kejadian kanser kolon
  • Menyingkirkan toksin dalam kolon
  • Mengurangkan rasa stress dan membantu untuk tidur dengan lebih nyenyak
  • Membantu mencegah penyakit gusi

Mengapa Shaklee?


Ini kerana penyerapan sebanyak 95% larut dalam masa yang ditetapkan. Setiap 4 biji menyediakan 650mg kalsium. 400 mg magnesium, 500mg fosforus dan 200IU vitamin D.

Jadi tunggu apa lagi? banyak khasiat dan kebaikan yang boleh anda dapat bila mengambil ostematrik. Kata orang tak kenal maka tak cinta!

 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop


2 comments:

Anmas Healthcare said...

ostematrik sememangnya kalsium yang mempunyai kadar peratusan penyerapan yang tinggi untuk badan kita kerana terdapat magnasium dan vitamin D yang membantu penyerapan badan :D


:: anmashealthcare.blogspot.com ::

ceria vita said...

Saya makan ostematrik sebelum ini. Selalunya bila nk datang bulan mesti senggugut teruk sangat. tapi bila ambil ostematrik ni, pelik pula rasa tak sakit. tak rasa pun yang akan datang bulan.
memang ostermatrik yang terbaik!!

ayah, sayangilah kami

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site