Monday, November 17, 2014

Bila ict negeri bergabung

Assalamualaikum semua! 

Siang tadi saya ke Putrajaya kerana menghadiri satu mesyuarat berkaitan aset. Mesyuarat nie dihadiri oleh semua kakitangan ict di seluruh negeri di Malaysia.  Jadi dapatlah kami berkumpul sekali sekala berborak macam2 hal.

Saya ada seorang kawan daripada ict penang. Nurulmiskiyah namanya. Kalau pergi mesyuarat atau kursus memang nurul nie lah geng saya. Sejak dari zaman bujang kitorang lagi. Ada jer gosip kami berdua hehehe. Memang mulut tak reti diam. Kalau dengan orang lain saya kaku sket la.. dengan nurul kira macam serasi bersama gitu hehehe.

Lebih 7 tahun perkenalan kami. Walau berjauhan wasap dan facebook sebagai pengganti. Semoga persahabatan kami akan terus kekal abadi selamanya.. amin

Malam nie nie saya tak de entry best nak kongsi so layan jelah gambo gedik kami siang tadi.. test kamera henpon oppo si nurul... best jugak gambo clear...  zasttt

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site