Thursday, November 27, 2014

Setia dengan produk Shaklee

Assalamualaikum wbt semua! 

Nak cerita ngan uols nie... saya ada seorang customer yang palingggg setia dengan saya. Maksud saya dia selalu kalo nak beli vitamin shaklee wajib cari saya semenjak zaman bujang hingga dah berkahwin. Masa bujang dia beli set kurus dan set kecantikan.  Alhamdulillah berjaya dua2. 

Untuk set kurus ternyata dia berjaya turunkan berat badan beberapa kg.. sebab dia betul2 amalkan secara konsisten dia mampu kurus dalam tempoh 4 bulan. Giler kentanglah..jaga makan dan exsercise tau bukan main hentam kromo hehe. Manakala untuk set kecantikan pon dia sebat sekali.. kalau ada promo wajib dia beli contoh beberapa bulan lepas ada promo collagen pon dia beli. Kulit muka dia memang cantik dan sekata. Ok nanti sy buat full entry pasal customer saya nie after dia bagi permission hehe.

Sekarang customer saya sedang mengandung 3 bulan. Alhamdulillah bunting pelamin gitu! apa lagi dia pon cepat2 kol saya nak beli vitamin. Sikit pon tak lokek duitnya nak beli vitamin untuk anak..bagus betul! yelah kalau dah kenal maka dah cinta ye dok... saya doakan customer saya nie sihat walafiat sepanjang kehamilan dan dipermudahkan segala urusan hendaknya..amin

Nak order produk shaklee meh pm saya 012 - 5417451

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site