Monday, November 10, 2014

Bengkel PKP 3 Hari

Assalammualaikum semua!

Tengah berehat nie... hari nie sehingga rabu saya berbengkel di PJ... order macam biasa yer coz kedai buka 24 jam sehari... jangan malu jangan segan pm je yer! hehehe

Bengkel kali ni saya jadi peserta.. best dan enjoy rasanya walau PKP nie agak berat kepala otak nak pikir. Tak apa layankan aje...



Seronok pula sekali sekala sebab tak payah masuk ofis.. tinggalkan kerja hakiki sekejap... layan dokumen.. makan sedap2...lepak dengan kawan2 hehe.. tapi saya tak bermalam.. sepatutnya bengkel nie sampai pukul 10 malam.. oh tidak! petang nak balik ada mak, suami dan anak2 dekat rumah yang perlu diberi makan...cewah...

Ok uols jumpa lagi esok dengan entry shaklee daripada saya... jangan jemu membaca yer!

Bye



 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site