Saturday, November 15, 2014

Majlis Sanjungan Budi Lambaian Kasih

Assalamualaikum semua!
Selamat berhari minggu.. saya tak keluar mana pon lepak dekat rumah sambil berehat sepuas-puasnya menikmati cuti weken katanya.
Jadi nak letak gambaq jalan-jalan cari makan pon tak ada... buhsan... last2 buh gambaq semalam... aci dak? heee
Semalam berlangsungnya sambutan Majlis perpisahan untuk YAA Dato ' Mukhyuddin Bin Ibrahim iaitu ketua jabatan saya yang bakal naik pangkat.  Tahniah Dato'! Semoga lebih cemerlang di masa akan datang hendaknya..
Saya terlibat dengan koir jabatan. Kira baru dua kali saya perform dengan dorang... cewahh perform ko! ayat nak macam retis...ko ado? kekekeke
Seronok n enjoy pula..biasa saya suka terlibat dengan sukan seperti netball tapi kali nie nak cuba nasib menyanyi pula hehe.
Oklah nak order shaklee roger me!
ila kamilah 012 - 5417451
bye

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site