Sunday, November 2, 2014

Melayan anak demam

Assalamualaikum semua!
Bersiaran langsung dari kedai makan apa nama entah macam xde signboard je.. pelik..  Sambil suap anak sambil taip entry ko mampu? hahaha
Dua hari kakak esya tak makan so nie baru nak makan. Pegi bawak dia ke klinik nie ha.. balik klinik dia request nak makan nasik goreng dekat kedai. Kedai biasa yang kitorang pegi tu katup pulak. Ok abaikan pasal kedai tuh.
Panas betul badan kakak esya siang tadi ngeri ahkak. Suhu badan hampir cecah 40 darjah celsius. Nak lap ngan tuala basah dia menangis.  Mandi pon nangis hai sabo jelah melayan anak yang tak sihat nie. Ubat pon dia tak nak puas pujuk. Nasib dia mau. Kalau tak, tak taulah camna nak buat dengan asben pulak keja siang tadi. Sara plak bosan tak da kawan dok ngaco mama jelah hehe.
Harapnya esok demam dah sembuh. Mama bukan apa risau jugak nak anto ke pengasuh nih kang menyusahkan pengasuh pulak. Seronoknya kalau jadi wahm kan? tak yah pk pasal pengasuh pasal cuti semua nih...ermmmm
Oklah itu dulu sekadar luahan perasaan. Nak bagi anak mealshakes jap nak tambah antibodi dorang nie kasi mantopp sket hehe.
Gudnite all...


1 comment:

siti rosnah said...

anak sakit dugaan untuk kita..dia nak bagi pahala lebih ke kita tu :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site