Tuesday, November 18, 2014

Suami gembira bila dapat tahu isteri hamil setelah amalkan Gla Complex

Assalamualaikum semua! 

Bersiaran langsung daripada PJ. Minggu nie saya kerja luar lagi. Ok tak de masalah saya sukaaa jer haha. 

Baiklah saya nak share berita gembira nie. Semalam kan dapat tau seorang customer mak shaklee saya telah mengandung setelah lebih kurang sebulan mengambil Gla complex.  Beliau ambil Gla untuk memperbetulkan period. Awal bulan 10 gitu.. baru kawin dan tak sangka rezeki Allah nak bagi.. mengandung pula.

Syukur alhamdulillah apa yang lebih gembira bagi kami SID jika mendapat perkhabaran sebegini. Tahniah puan! kita hanya mampu berusaha Allah jua yang menentukan.
Pesanan saya, jika anda ingin mencuba eloklah amalkan Gla complex nie. Makan sampai anda mengandung! jika dah mengandung kena otometik stop ambil Gla nie yer.

Pastinya suami anda adalah insan yang paling gembira bila mendapat tahu isterinya telah hamil...

Jika berminat untuk mendapatkan konsultasi percuma roger 012-5417451


1 comment:

anmashealthcare said...

Alhamdulillah..GLA sememangnya teman baik wanita :D


:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site