Saturday, November 1, 2014

Jamu Ratu Malaya

 Assalammualaikum wbt semua!

Tengah stand by nak tengok bola ker? haa meh baca blog kita dulu meh..hehe. Malam nie anak-anak tido awal so boleh upload gambar dengan gembiranya tiada sapa nak kaco yahuuuu!

Ok semalam kan dekat opis saya ada buat program pasal kecantikan dan make up serta tips pemakaian tudung. Anjuran Puspanita. So depa jemputlah Pengasas Sendayu Tinggi nie iaitu Puan Rozita Ibrahim. Dulu Sendayu Tinggi sekarang dah tukar nama kepada Jamu Ratu Malaya. Kira first time laa jabatan saya jemput beliau datang buat ceramah dekat opis. Saya dapat laa dengar separuh sebab separuh lagi saya balik rumah lunch dengan mak. Ewah mentang2 mak ada dekat rumah wajiblah bermanja-manjaan lebih sikit ken.



bersama pn rozita ibrahim
 Saya dan Puan Rozita Ibrahim. Lawa sangat orangnya... memang betul2 menjaga kecantikan dan kesihatan diri... walau usia dah menjangkau 50 an kalau tak salah saya. Dulu2 rajin baca kisah dia dekat majalah. Seorang usahawan yang sangat berjaya di Malaysia dan semangat beliau patut kita contohi.

Saya sempat tengok beliau make up dan pakaikan tudung aje. Selebihnya berkenaan ceramah atau tips kecantikan saya tak sempat. Ada sorang daripada kawan saya yang volunteer nak jadi model merasa la dia pakai make up jamu ratu malaya. Nak tengok meletopp ke idok?? haha haa kejap lagi gambar kat bawah yer...

Masa nie tengah promote produk.. banyak juga produk beliau... serius saya satu pon tatau sebab mata nie dok nampak Shaklee aje kan lalalala


Tarraaa.... kawan saya yang telah selesai di make over... amacam kak ton???? santek tak tak ton??? hahaha


Macam biasa saya tumpang la bergambar kejap kan... bukan senang nak jumpa benda gini.. agak jakun sedikit di situ... biasalah lepas ceramah ada jualan gudang dekat belakang nie.. harga separuh tuh ramai jugakyang beli set kurus.. set cantik dan segala set yang ada... Saya beli minyak angin je..boleh kurus katanya haha nak try jugak satu kan...

Saya terbayang kalau shaklee boleh buat ceramah camni sambil jual barang kan best.. mesti ramai yang serbu haha. Ok tak boleh yer shaklee eksklusif hehe


okla anak dah bangun laa... babai...


 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site