Saturday, November 29, 2014

Percubaan pertama buat cupcakes

Hai semuaaa Assalamualaikum wbt! 

Selamat berhujung minggu. Ketika ini saya dalam perjalanan ke ipoh bagi menghadiri majlis aqiqah dan doa selamat anak saudara saya Auliya wafiyya namanya. Anak kepada adik saya.
Malam tadi saya cuba buat cupcakes. Hee teruja uols! tapi kan hubby yang bancuhkan semua tepung tu.. saya tukang bako je haha. Saya mintak tolong dia tolong saya untuk sukat semua bahan2 buat cupcakes tu tapi hubby pi bantai buat semua. Ok selamat lah saya..keje jadi ringan sket. Lain kali saya bagi resepi yer sebab bukan sendiri buat kan.. so tak bestla nak cerita.

Highway utara selatan menuju ke ipoh kelihatan banyak kenderaan maklum la cuti sekolah. Ramai pegi holiday nie mujur saya dah masak dan makan siap2 dekat rumah tadi. Jadi tak nak lah benti mana2. Tak suka ramai orang..sesak huhu.

Okla uols meh amek bau cupcakes saya dulu yer. Eh lupa nak kabo nie saya buat untuk adik saya sempena majlis aqiqah tu. Harap dia suka lah.. nak kata sedap tu boleh tahan laa hehehe...

k bai

nak order shaklee especially promo omega masih ada sehari lagi.. harga best punya!
jom pm 012-5417451

1 comment:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site