Thursday, November 6, 2014

Mata bersinar-sinar dengan CarotoMax

 Assalammualaikum wbt semua!

Hai anda seorang yang rabun? rabun jauh ke rabun dekat? Hari nie saya nak cerita sikit lah pasal rabun nie.

Apakah Miopia?


Menurut sumber wikipedia, Miopia atau rabun jauh adalah apabila mata tidak dapat menumpu dengan baik yang menyebabkan objek jauh kelihatan kabur. Ia adalah satu masalah normal bagi mata di mana cahaya terkolimat menghasilkan titik tumpuan imej di hadapan retina. Mereka yang ada miopia lazimnya boleh melihat objek yang dekat dengan jelas tetapi objek jauh kelihatan kabur. Kecacatan bertentangan dengan miopia adalah hiperopia atau rabun dekat, di mana kornea menjadi terlalu leper atau mata terlalu dekat.


Apakah simptom-simptomnya?


1. Mata semakin kabur dan power cermin mata semakin bertambah.
2. Bila drive waktu malam, mata anda silau pada cahaya terang.
3. Doktor mengesahkan anda mengalami masalah katarak atau selaput pada mata.
4. Menghidapi kencing manis yang tinggi. Pesakit kencing manis berpotensi mengalami kesan buruk pada mata.
5. Sangat penting untuk mereka yang bekerja depan komputer sepanjang masa (macam iols lah)

 Tahukah anda CarotoMax dapat membantu anda?

 CarotoMax Shaklee mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata yang sihat, kulit dan membrane mukosa.



Kenapa CarotoMax vitamin terbaik untuk mata?


  • Mengandungi Alpha Carotene dan Beta Corotene yang memelihara kesihatan mata, terutamanya untuk penglihatan pada waktu malam.
  • Menghalang degenerasi penglihatan berlaku.
  • Lycopene mengandungi anti-oksidan yang tinggi yang menghalang penuaan organ.
  • Astaxanthin melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL.
  • Lutien mengelakkan penyakit katarak dan glaucoma.
  • Zeaxanthin berfungi melindungi mata agar dapat menghindari dari cahaya gelombang biru pendek yang merbahaya.



Testimoni pengguna CarotoMax 





Nah apa tunggu lagi? jika anda inginkan mata bersinar-sinar jom cuba carotomax sekarang!


Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

4 comments:

khairuldiyana diyana said...

susah nak cari vitamin untuk mata, tapi Carotomax memang terbaik.

Anmas Healthcare said...

Caratomax memang sangat bagus untuk mata..saya dah cuba :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

fisha hasan said...

nak kena try jugak ni.. power spek dah nak cecah 600.. dulu sek. men berangan nak pakai spek.. skrng ni menyesal dah..
BERBALOI KE BELI OMEGA GUARD DARI SHAKLEE??

ila izat said...

diyana,
kan...larat nak kunyah carrot hari2

anmas,
benda baik wajib dikongsi bersama ye dok?

fisha,
cepat beli.fisha better late than never hehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site