Saturday, November 8, 2014

Nutriferon mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari?

Assalamualaikum semua! 

Selamat berhujung minggu yer... saya nak share pasal nutriferon nie uols.. tahu tak korang nutriferon nie apa? Nutriferon hanya boleh didapati melalui Shaklee aje tau! Ia adalah formula eksklusif dan dipaten oleh shaklee. Tidak ada dijual dimana2 kedai biasa.

Nutriferon dibuat kajian selama 40 tahun! mak aii lamanya... haa sebab tula shaklee nie bukan sebarangan produk. Nak hasilkan sesuatu produk ada kena kaji dulu. So nutriferon nie mengambil masa selama 40 tahun untuk dikaji dan dihasilkan. Lama benor...

Nutriferon merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunologi. Pada tahun 1954, Dr Yasuhiko Kojima dari University Tokyo telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia iaitu nutriferon.

Nutriferon diekstrak dari 4 jenis tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle jepun dan biji plantago. Kesemua tumbuhan ini mempunyai daya kebolehan pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Ianya ternyata semulajadi,  selamat,  tulen dan berkesan kerana hanya menggunakan tumbuhan sahaja. Jadi tak perlu rasa was2 yer!

Siapa yang sesuai mengambil nutriferon?


1. Orang yang rasa nak demam atau sedang demam - Nutriferon dapat mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Kajian telah menunjukkan ianya mampu merangsang dan tingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan badan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag.

2. Pesakit kanser & tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Ianya juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada pesakit yang mendapatkan rawatan kemoterapi.

4. Pesakit yang terdedah dengan jangkitan - melindungi dari influenza, dimana ia melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, selsema, alergi dan inflamasi.

5. Mereka yang bekerja - ianya bagus untuk meringankan stress & kelesuan. Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

6. Awet muda - Ianya melambatkan penuaan dimana formula unik nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Sel2 juga menjadi sihat.
Banyak tak manfaat nutriferon nie? saya memang tak amek dah ubat demam.. memang amalkan nutriferon jer... alhamdulillah dengan izinNya.. serasi dengan saya..

Nak cuba?

Pm/wassup 012-5417451
#sayajualshaklee #shakleeshahalam #iluvshaklee

5 comments:

Unknown said...

Hebatnye nutriferon ni..Tp skrg tkde stok kn?

Pengedar Shaklee Anda

Unknown said...

Nutriferon memang terbaiklah sampai habis stock.

Jom Jelajah : Morning Sickness!!!

Unknown said...

Nurfatihah,
haah stok kt shaklee dah abes tp stok saya ada lagi :)

Anna An,
iyer brg baik pasti cepat abes yer dak? hee

anmashealthcare said...

Nutriferon ini ramai yang gelar sebuk ajaib :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Unknown said...

anmas,
yer mmg ajaib kalo nk demam or selsema cepat2 telan Insha Allah... lega cepat

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site