Sunday, May 17, 2009

Terima kasih uols!!

Pertama sekali aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih untuk semua rakan2 blogger sama ada yang baru ataupun yang lama kerana sudi menjengah blog aku yang tak seberapa ini.. entah kenapa tetiba aku rasa nak wat ucapan terima kasih malam2 buta nih..kuikuikui

Aku rasa hepi sangat sebab ape?? sebab korang rajin view blog aku.. haha yela memandangkan aku baru jer aktif berblog nie.. tak sampai setahun jagung pon lagi! :p Aku sangat terharu dengan penerimaan korang.. kepada sume para follower blog nih aku ucapkan berbillion2 terima kasih yer.. korang sudi tinjau2 blog nie pastu komen2 kat blog nie... Aku suke sangat!! hihi terharuuuuu nak senaraikan nama para blogger tu ramai la pulak.. sendiri paham la yer :D

Oleh kerana itu aku rasa nak bergiat aktif lagi dalam arena blogging nih.. tapi kadang2 no idea jugak.. hurm penat jugak nak pk tajuk ape? n3 ape? muahaha itu masalah blogger2.. tapi kalo ade stori laju aje aku apdet.. :P

K la uols itu jer aku nak bebel.. kalo korang rindu kat aku rajin2 la view blog nie eh.. haha itu saje n3 aku untuk malam nie.. aku nak masuk tido esok keje..


k ouls..
gudnitezzz
sweet dream ya!
sekian terima kasih...


Assalamualaikum wbt...

9 comments:

nenekrock said...

sama kasehhh hihihih =d

~~zuraiwan~~ said...

sama2 kaseh..hehe

kojah said...

nuffnang dh dpt lom kak??Hihi

honeysour's blog said...

same2 kak ila..
tak sabr nk jumpa kak ila di hari perkahwinanku..cheehh..
uhuk uhuk

JIVEBUMZ said...

nenekrock,
hihi kaseh diterima :P

zuraiwan,
same jugak kasihmu diterima :P

kojah,
aloooo tak cukup g la duit nufnang tu yang..cket g..huhu

honeysour,
akak pon tak sabo2 nak g umah nana tuuu tau!

ubey said...

hok2. tanpa segan aku nk ucap sama2. haha

mummYaeesh said...

tak dulik..nak soh pamer gak nama2 tu..woohoo..lalalala
sama2..rajin2 gak jengok blog ku dan tinggalkan kesan yerk!

cikyah.blogspot said...

terima kasih sbb ucap terima kasih kpa semua blogger

JIVEBUMZ said...

ubey,
jgn malu2 eh.. time kasehhh :)

mummYaeesh,
ade mase kite tempek name sume eh.. insyaallah akak ku terjah sokmo! :)

cikyah,
sama-sama terima kaseh untuk hang jugakkk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site