Wednesday, May 6, 2009

Balik daaa

Ini bukan yang terakhir.. dan juga bukan lah yg pertama.. kenangan bersama kalian tak kan dilupa malahan akan segar dalam ingatan tuk sepanjang hayat.. hihi ayat tak boleh belahhhh

Thanxs sume coz bagi kerjasama yg terbaekkk sepanjang percutian kita di Pulau Pangkor nun.. ada rejeki kita g mana2 lagi eh.. roger roger aku k aku mmg suka jalan2 nih :p

pose hari terakhir bersama kawan2 seopis ku

mereka bersama kuarga masing2

wat show ape tu? :)

aweks pingitan

kak ros dan kembarnya

gambar bersama semua yg terlibat

aku dah itam weh!! see mmg kena sunburn laaaaa

5 comments:

boboiz said...

fuh lama betul tak gi pulau pangkor..
beli apa kat sana?

aRe_uDear said...

bbbbSelamat tinggal pulau pangkor... ila dah cedeyy tuh hahaa..

JIVEBUMZ said...

boboiz,
erm tak de beli apa sangat pon beli sotong aje..hihih

are_Udear,
hukhuk sedeyyyy nye.. bila nk pi lagi tak tau la...

honeysour's blog said...

tu yg benci nak g pantai...

muka hitam!!

CuTeMiUt78 said...

uish.. nak blk dah ya.. best la kan

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site