Sunday, May 3, 2009

Pulau Pangkor tunguuu akuuu

Tajuk tak boleh blah!!

muahaha saje nak hangatkan korang jer neh.. hari nie aku g pangkor nun.. masa korang bace entry neh aku mybe dah dekat2 nak sampai Lumut dah kot.. :p Pepon korang doakan aku selamat pegi dan selamat kembali ye..

Oleh kerana aku dah nak masuk 3 kali pegi cni.. so aku dah dapat bayangkan keadaan masa kat sana nanti..


Lebih kurang macam nie la rupanya pada kawan2 yg tak penah sampai lagi nie..

Ok aku nak g mandi laut dulu eh.. nanti balik aku upload gambo2 kat cna :p

Tata

kawan-kawan,
Selamat Hari Pekerja sumeeeeee


uit korang mintak mahap yer.. entry nie aku salah masuk tarikh dalam schadule.. patut la tak kuar kuar rupa-rupanya date aku taruk 1/4/09... hihi nie aku betulkan balikkk

tapi sekarang aku dah balik dari Pangkor.. :p

3 comments:

aDuKa イスラム教 said...

pergi x ajakkkkk.. haha

*ayu* said...

so mana update pangkor??

aRe_uDear said...

Indah yer panorama tuh.. kalo real cam tue gak ker erk...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site