Friday, May 15, 2009

Tag by yanizan

Sebelum aku menjawab tag nie nak tanye kak ijan la.. nape eh tag nie dalam bahasa omputih?? hihi saya jawab dalam bahasa melayu tau! kang kantoi grammar pulak..kuikui

1. If you can be an animal, what will u be? Why?
Aku nak jadi rama-rama la bole terbang ke sana ke mari.. cea cea verangan

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Ikkss akak nie tak sampai ati lak saya nak rompak bank.. tak baik kak! dose..hikhik

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Aku nak pegi London kot.. teringin pulak g kota london tu.. cemana la rupanya tengok dalam tv macam best jer.. tapi aku rasa mesia lagi best! :p

4. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Setakat nie aku tak de perancangan lagi nak membunuh nie.. owhh tidak!! aku takut masuk jail

5. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?


6. If you can date celebrities, who is that person? why?
Donald Trump (The Apprentice) ahaha aku pon nak berguru ngn dia la.. sama cam kak ijan..muahaha mana boleh kayo sorang! :p

7. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Org² yang paling aku sayang.. kalo boleh aku tak nak pape jadi kat Org² yg aku sayang.. dan aku tak tau macam mana nak hadapi kehidupan tanpa Org² tersayang itu

Yeeha!!! Dengan bangganya aku mengumumkan org yg bertuah untuk aku tag ialah :
~ Ain Butterfly
~ Mummyaeesh
~ FRB
~Cik Anie
~ Yanie Putrajaya
~ Nenekrock


Beres kak!! ada adiah ker??
pada yg kena tag tu sile-sile la yer :)

6 comments:

nenekrock said...

wwuuaaahhh che kna tag
hihihihi

neezareef said...

seb baik x kena

atty's said...

waahhaha..nasib terlepas di saat ku kebizian..baru nak stat jalan2 nie.

kojah said...

cepat kak jd kayaaa...leh bnje sy mkn ari2...hiks

mummYaeesh said...

adeh..akak g pengsan jap ek!woohoo..

Shemmi said...

udah di jawab..hohoho...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site