Monday, May 4, 2009

Lautan Pangkor indah terbentang

Ini kisah aku dah sampai pangkor yer.. muahaha sila la muntah sambil baca n3 aku nih..

Petang tu member2 aku sume dah tak sabar-sabar nak g pantai.. kalo ikutkan aku yg dah pengalaman kali ke 3 kat Pangkor nie rase macam nak landing aje atas katil.. ngantuk wehhhh mata aku dah stim sangat.. dengan perut kenyang memang aku pk nak tido aje.. tapi mengenangkan kawan2 aku turutkan jugakk.. sian depa yg tak penah g Pangkor nie.. so aku pun ciap2 follow dorang.. daripada aku lepak kat bilik yg panas tuuu baik aku lepak kat pantai..

lebih kurang jam 5.30 petang kitorg dah terpacak kat pantai depan hotel yg kitorg menginap tu.. panas ya amat usah cakap laaa.. sure hitam kulit muka kalo berjemur kat tepi pantai nie.. tak nak aku..huhu

tapi kawan2 aku nie ngajak jugak turun ke laut tu.. dorang nak main air.. aku turutkan aje.. macam aku lak leader dalam group tu..kehkehkeh sume nak ajak aku kan.. :P

Bila dah turun main2 air tu rasa syok pulakkk ilang terus mengantuk aku tu..

ape lagi tulis nama atas pasir laaa... dah lama aku teringin nak tulis nama nie kat pasir cam gini.. hihi cam poyo jer kan.. pedulik hapa :P

dan puas main air aku lepak bawah pokok pulak.. aku panjat mende alah nie.. ala-ala buaian tu dorang pasang kat pokok.. tinggi jugak la nak dapat naik atas nie.. aku naik pakai kerusi yg ada kat situ.. kawan2 aku sume dah jerit2 tak kasi aku naik.. dorang cakap takut pokok tu tumbang karang.. iks iks ingat aku nie gemoks sangat ka apa? lalalala

see aku rileks jer dok atas tu.. depa bukan main jeles g.. muahaha

hah yg 2 org tu dayang2 aku.. hihi tak dela tula kawan2 aku

Kitorg lepak kat pantai sampai dekat maghrib.. nak tengok sunset nye pasal laaa.. sambil tu kitorg mandi manda dulu.. gambo adalah seksis aku malas nk snap :p

tengok la tu indahnya ciptaan tuhan.. aku suka pemandangan tu.. very the cantik!

nie aku kasi close up ckett... cantik kan?

lepas tu kami pon balik ke hotel.. dah nak malam kang ade yg kena sampuk lak kang..

9 comments:

Shemmi said...

pegi x ajak org!munci!

mana sotong kering?nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

alooo akak kite g nk jabatan ar.. kang akak malu lak ngn ustaz2 kite.. muahaha sotong kering tak de kak.. sotong gule tu ade.. nak ker?? hihi

aRe_uDear said...

Pangkor yg besh... lame x g dah.. huhuu

Elena said...

bum..ramai giler kan org masa kat jeti.tggu a akaknyer cite laen skit ..lom kuar entry lg.

Unknown said...

are_udear,
bestker??? muleh laaa..hihi

alina,
fuh ramai giler payah nau nak carik akak time tu..hihi

Shemmi said...

pangkor x besh sgt la..huhu

Unknown said...

shemmi,
muahaha ala-ala boleh tahan la yer kak?? hikhik

CuTeMiUt78 said...

wah.. best la kan.. santai2 kat tepi laut

Unknown said...

cutemiut,
best la kak leh mandi manda ayaq masin..hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site