Friday, May 29, 2009

Bunga solar

Uiittt uols... salam hari jumaat... hoho sonok yer korang esok cuti yer.. pada yg kena keja esok tu tak pela redha la yer.. keja tu sebahagian daripada ibadah kita jugak kan.. keja la ngn seikhlas hati..

Esok aku cotiiiii.. yahoooo beshnyeee

Opss tetiba aku rasa mcm nak tayang bunga solar aku neh...

nampak tu.. bunga solar sebelah ferrari aku tu.. dia boleh gerak2 bila berjemur kat matahari.. so sweet loh :) aku ske..ske.. ske...


ha tu dia.. baru nampakkk

aku beli yg murah2 aje bukan ori pong... ada macam2 kaler tau.. kalo uols nak bleh cari kat kedai aksesori keta k.. :d aku beli kat tepi public bank kat cni.. kebetulan ada org jual longgok2 kat ctu.. bleh mintak kurang cket :p

pada sape yg berminat dinasihatkan cari kat kedai aksesori keta..hihihi

8 comments:

nenekrock said...

ya yaaa memang kelihatan sweeettt
suka tgk dia gerak2kan kak

hajarus said...

wah serupa ngan hanyer nyer.... tp warne jer lain... hajar pasunyer warne biru... mase ke IKEA last week sempat sambar 1 kat kedai assesori handphone...

Neeza.Areef said...

amoi kete cik adik ade pasu munger

Unknown said...

mmg ler cute utk krete anak dare..

Eita said...

alahaiiii akak kte suka munga ni
cantik laaa

Aduka said...

cumey gile.. ada satu lg bentuk cam boy.. comey gak yg tu.. hehehe..

Ana Lyana said...

ari tu nana baru je beli..sekali dia terjatuh pulak...habis tak gerak2 dah huhu..nak beli lain la..

ninie said...

cutenye pokok bunge tu.. nak satu boley????hehehheh akak main2 jek la......

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site