Tuesday, May 12, 2009

Wahai JURURAWAT sekalian

Di tujukan khas buat sahabatku HAZATI seorang jururawat di PPUM.. dan kepada semua warga jururawat diseluruh dunia!!

di ucapkan..... SELAMAT HARI JURURAWAT...

Semoga kerja mulia yg kalian laksanakan selama ini mendapat pahala yg berlipat kali ganda dan diredhai Allah...

Banyak sungguh la sambutan bulan nie kan.. tapi yang paling istimewa adalah untuk wanita la.. ada hari wanita.. hari ibu dan hari jururawat lak tu.. best besttt


aku dan zati :)

7 comments:

atty's said...

tanpa jururawat..sapa nak jaga..semua pesakitkan..

JIVEBUMZ said...

atty,
betui tu kak ty kalo tak de jururawat huru hara jugak la spital tu kan..hihi

*ayu* said...

selamat hari jururawat untuk semua jururawat out there!

Irtiyah said...

Selamat hari jururawat
semoga sabar dan mesra menjalankan tugas.
kuat semangat selalu.

mummYaeesh said...

tp jgn lupe ada jururawat lelaki tau!woohoo

kena call sil la mcm ni nak wish..
tq..tak tahu pun arini ari jururawat

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat hari misi...

ehhehehe

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

nursing-degree-programs said...

Here’s wishing all our nurses a Happy Nurses’ Day! Nurses - they make a difference and what will we do without our dedicated nurses!

Cheers,
>>Nursing Degree Online<<

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site