Wednesday, May 20, 2009

Gudnite kawan-kawan

Hari nie seharian aku tak de kat opis.. tak sempat aku nak pantau blog nih.. adehhh tak sempat nak jalan2 kat blog uols.. hihi maaf yer kawan-kawan sume.. hari nie aku ada bengkel kat PJ.. bukan bengkel keta yer uols! tapi bengkel ceramah tula.. hukhuk

Seb baik aku tak ngantuk kat belakang dengo ceramah tu.. sebab aku jadik urusetia jadi aku mmg tak boleh nak tido.. keje aku ye lah perhati peserta bengkel sume.. aku tengok perangai sorang2.. hihi saje la sebab aku tak de keja..

Balik keja petang tadi aku pegi joging lagi.. aku dah tak boleh tunggu hari khamis dah.. hari nie jugak aku nak joging ok!! muahaha sebab semangat joging aku dah membuak2.. kehkehkeh

To kak Shemmi maaf yer tak ajak g joging sekali.. akak kan keje jauh kat umah kite.. tak kan kite nak patah balik amek akak.. jauh tu kak! hihi lenkali kita joging sesame eh.. tapi akak lari laju laaa.. tak sempat nak kejar karang..hihi jgn mare yer kak!

Ok la uols.. jom jom nak jengah blog uols jap.. pastu nak tido.. letih laaa
gudnite kawan-kawan.. sweet dream tau! :)

5 comments:

kojah said...

awards, perasan x kak?

joegrimjow said...

ku pon mahu tidoi
kat kolam renang
lalala~

Lili Puteh said...

mimpi indah..

neezareef said...

dh bgn lom

mummYaeesh said...

hiks..smlm pun weols jogging kekdahnye..tak wat lagi n3!
arini nak gi tapi cam nak ujan jerk!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site