Monday, May 11, 2009

jom aiskerim

Korang tak kuar lunch ker? aku?? diet maa.. eh tak dela aku dah kirim kat member tadi.. malas nak kuar lak rase.. dok opis laa sambil2 buka blog korang.. bace kisah korang..

Hari nie aku tak banyak stori.. so aku masuk gamba tah pape nie.. asal apdet!! boleh gitu?? haha belasah aje..


Nie anak buah aku.. petang semalam dorang datang umah.. main tenet kat umah aku.. biasala budak2 zaman sekarang.. mana nak main pondok2.. dorang zaman cyber layan pc lagi best.. dulu zaman aku mana reti.. tau main pondok2 aje la.. main masak2.. main kawen2.. hihi

Sebelum dorang balik umah.. aku ajak dorang g kedai kat bawah umah aku tu.. belanja dorang pekena aiskerim.. suka betul budak2 nie

tu je yg mampu aku belanja depa..muahahaha paham2 la dah sengkek

aiskerim pon jadik la kan kan kan

11 comments:

luvida said...

HUHU...cedapnye eskim.
a'ah tol tu..skg zmn cyber.
zmn dulu men kejar2 je kt lua uma :P

atty's said...

nakskit eskerem..

aRe_uDear said...

penuh semangat menjamah aiskrim tu nampak yang hahaaa... musim2 panas nie dapat aiskrim pun sodap..

nenekrock said...

nakkk ititttt hiks

joegrimjow said...

heh
4 4 tu makan

cikyah.blogspot said...

blanja anak buah 3 org ok lg la.. mak long ada brapa anak sedara, cuba kira termasuk ceq k :->

::ainbutterfly~ said...

dapnye eskim..lame plak tak nmpak dak2 tu..

CuTeMiUt78 said...

wah bestnya mkm eskrim..

mummYaeesh said...

bagusnye la makcik..sure suka melayan anak buah ni kan??
weols pun sma sbb tu anak buah rapat dgn weols..bila birthday jerk sume da lish ape nak..hadoyaii!tp syok layan bdk2 ni...

anak buah uols ni dok dkt area uma sewa uols ke??diorang dtg jalan kaki jerk ek??(rasa mcm da pernah tanye tp mcm tak dpt jawapan!hehehe)

JIVEBUMZ said...

mummyaeesh,
kite mmg suke melayan anak buah kak.. nie anak buah yg paling rapat sebab kite jage dorang masa kecik2 dulu... kalo bufday sesekali ada la jugak celebrate.. clalu tu idak la..hihi

kite duduk umh satu apartment ngn akak kite.. cuma blok yg berlainan so budak2 nie boleh datang umh bila ari cuti utk main tenet..sori yer mummy kite baru jawab skg tak perasan la dah tanye sebelum nih..hihi

adenium said...

cukup suka tau eskerim yang cover ngan choc falkes gituh...best22...best..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site