Friday, May 15, 2009

Berita TERKINI

Sumber: Berita harian on9

Malaysia catat kes pertama H1N1


KUALA LUMPUR: Malaysia mencatatkan kes pertama jangkitan Influenza A (H1N1) membabitkan pelajar berusia 24 tahun yang baru pulang dari Amerika Syarikat, kelmarin.

Ujian makmal terhadap pelajar lelaki itu mengesahkan ia positif dan mangsa kini dirawat di Hospital Sungai Buloh.

Pelajar berkenaan mula mengalami simptom deman, sakit tekak dan sakit badan semalam dan terus dirawat di hospital berkenaan.

10 comments:

nenekrock said...

ya Allah haiii risaunyaa
sama2 kita jaga kesihatan eh kwn2

Cik Anie said...

dah sampai dahhh......e takut aaaaaaaaaaa.....

aRe_uDear said...

mak aii takutnyerr.. mintaklah di jauhkan ya allah..

mummYaeesh said...

hadoyaiiii...ape kes yg kat ipoh dan sarawak tu??

aiseyman da dkt sgt tu...tawkotnye...uwarggggg

semoga Allah melindungi kta sume!

atie said...

risaukan ilaaa.....mintak jauhkanlah

alina said...

Bak kata Sarimah ..memang menakutkan!!!

JIVEBUMZ said...

nenekrock,
itula pasal risau tetap riso tapi dengan izin Allah juga semuanya berlaku kan..

cik anie,
erm tula kite pon takut jugakkk tapi kena banyak doa eh mudah mudahan terhindar hendaknye..


are_Udear,
insyaallah sama2 kita doa yer

mummyaeesh,
yg kat serawak ngn ipoh tu disahkan negatif! yg ini betui2 kena la.. dah la sg buloh ngn shah alam tu dekat aje..huhu

atie,
yela kak dekat sangat dahhh

alina,
mmg seram kak tapi jangan lupa yer kita sama2 doa tau!

mummYaeesh said...

lagi satu kes kat sg buloh arini..uwarggggghhh..dok diam2 dlm uma tau jgn kuar!

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Buat masa sekarang H1N1 pun tak panas.Acara di pentas politik lebih panas.hehe
Welcome to my blog.

JIVEBUMZ said...

mummYaeesh,
ala kak susah la kalo kene dok umah jer..huhu camno la hai?? mudah-mudahan kita terhindar daripada wabak merbahaya tu yer..


rahman,
politik?? haha gua tak minat la..wokeh i terjahhhh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site