Monday, May 4, 2009

Posing dulu yukk

Sambung lagi.. korang tak sabar ker tunggu n3 nie? muahaha sabar sabar eh :p

Ok lepas kitorg makan2 kat jeti Lumut tu.. menunggu org laki balik semayang jumaat kitorg amek la gambo dulu.. suasana jeti lumut dah banyak berubah.. 2 tahun lepas aku pegi tak cantik macam nie.. dah makin maju rupanye pekan Lumut nih.. yela kan tempat pelancongan cam gini kalo tak di upgrade cemana nak tarik pelancong datang ye tak? :p

nie beg kitorang sume.. hambek ko.. sume longgok kat cni

sompat la aku amek gambo pemandangan laut kat lumut nie.. tak sesabar dah nak menyeberang nie..hikhik

nie la terminal feri.. korang follow jalan nie terus naik feri ke pangkor.. bagi sesapa yg tak penah g pangkor aku bagi details.. :p

lambat nau tunggu sorang2.. aku kasi posing cket eh

dorang nie pon same masing2 bosan bile lame menunggu..

nie antara geng2 aku masa kat Pangkor aritu

tengok tu dorang memang sporting abes wa cakap sama lu

posing tah ape2 tah.. belasah aje laaa labu.. kui kui kui

6 comments:

::ainbutterfly~ said...

beshnye...tak sabo nak hanimun kt pangkor..hihihis

*ayu* said...

posing menadah tangan ke apa tuh? huhuhuhu

JIVEBUMZ said...

ainbutterfly,
hoho sabar sabar ek taun depan dah bleh g hanimun kat pangkor tu :p

ayu,
menadah mintak sedekah..hihi

Shemmi said...

posing tadah tangan maksudnya..

"tlong..tolong...gaji dah habis buat soping..mkn angin"

JIVEBUMZ said...

shemmi,
yezza u r rite babe.. muahaha yela kak dah kering kontang nie kak.. tulun tulun

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sempat lagi berposing2 tu..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site