Sunday, April 12, 2009

Ahad yang ok lah

Malam tadi tido lewat.. dekat pukul 1 baru leh terlelap... pagi tadi tido tak henggat.. mentang2 la off day.. budak umah saya bagi tau pagi tadi lebih kurang jam 4 pagi ada RELA buat operasi.. dorang ketuk pintu semua rumah warga asing yg ada kat cni.. bising jugak laaa.. ketuk pintu macam nak runtuh la gamaknya...

Seb baik saya tido tak sedar diri kalo idak maunye payah nak lelap balik.. Hari nie saya wat apa meh?? erm bangun tido kemas bilik pastu layan melodi..

Tiba2 semangat baca buku datang pulakkk... dan dan tu amek buku baca sampai rasa nak terlelap pon ada..hihi

beli buku nih daripada tahun lepas tapi sampai sekarang tak khatam2 lagi..iks iks

perut pulak berkeroncong mintak di isi.. terus ajak housemate masak... apa yg ada jela kami bedal.. ini la hasilnyaaaaa

sambal ikan bilis + sambal belacan + ikan masin

makan dengan nasik panas2.. perghhhhh sedap tau!

Arinie dok umah rehat2 esok mau keja.. hari ini lebih baik dpd semalam sebab tak bosan sangat :P

12 comments:

AzLiA said...

hehehe...k.ila nie tak mkn sayur eh..hehehe..
nak kene gigit nie..
selamat menjalani hari2 mendatang dgn keceriaan..;D

JIVEBUMZ said...

Azlia,
ala lia bukan akak tak makan sayur laaa.. nie kes maleh nak turun g kedai bawah! makan apa yg ada sajork..hihi

thnxs lia moga lia pon ceria selalu taw!

eliza said...

buku cerita tentang apa tu?

Binjaie said...

ya gambar makanan

JIVEBUMZ said...

ELIZA,
itu buku motivasi.. best buku tu..

BINJAIE,
hihi makanan ala kadar

Corey said...

fuh mcm sedap tgk pic food tu.. ni rasa nak stop diet kejap ni hehe

JIVEBUMZ said...

COREY,
aik tengah berdiet ke??? ala bedal je tak payah diet2..hihi

kojah said...

adehhh, terliur tgk ikan tuh...cpttt msk utk sy kak...hihi

adenium said...

sesekali layan lauk gitu ngan nasik panas..memang tak tahan..wooo...best

JIVEBUMZ said...

KOJAH,
masak sedili wooo..hihi
meh cni akak masakkan tp kojah kena mai cni la

ADENIUM,
haah baru terangkat..perghhh

CuTeMiUt78 said...

ho..ho..ho..sambal belacan ngan ikan kering.. pergghhh mau mkan aarr... lapo

JIVEBUMZ said...

CUTEMIUT,
tu jer yg mampu kak.. poket dah kering nih..

adesss

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site