Monday, May 18, 2009

Aku keletihan

Hai korang.. wat ape? aku just nak bagitau yang aku letih sangat2 malam nie.. haha sebab ape aku letih?? sebab aku g joging petang tadi tau! muahaha dah lama giler aku tak joging.. sesekali turun mau semput jugak aku berlari.. satu tasik shah alam aku pusing :P

Esok2 aku apdet lagi yer.. aku taruk gambo g joging.. ahaha besa la sambil joging sambil bergambo..
Ok la uols jom tido jom.. mata aku dah letih nie tapi sanggup lagi jengah blog nie..

Rindu kat korang wehhhh :P

k tata

gudnite... muaaahhh :)

11 comments:

helmie affandi chew said...

rajinyer dia berjogging..
bagus2..majukan sukan utk negara..

mummYaeesh said...

takleh jd ni..sok nak g jogging lagi la..pastu jgn lupe snap gambar..ahaks..blogger la katakan...

slamat tito!

honeysour's blog said...

huhu..jogging ek...

hajarus said...

rajinnyer g jogging... hajar dah lama x g jogging...

jangan luper tepek photo jogging tu yer...

JIVEBUMZ said...

helmi,
yup!! baru nak stat joging..muahaha

mummYaeesh,
hahah tu yg penting! amek gambo jgn tak amek :P

honeysour,
yela dh lama tak joging.. lain la nana kan rajin g :)

hajarus,
wokeh jap g publish eh

mAr@ZiEy said...

Ya ampun..jogging pun letih smpai ke mlm...heheh..

bgus la awk ni..kuat berjogging..cam sy da 7thn da g jogging...heheh

JIVEBUMZ said...

maraziey,
haha keletihan sebab baru nk stat joging balik..kikiki

wah lagi hebat!!! dah 7 thn g joging eh

Cik Anie said...

hehe.. elokkkk tuuu.. jaga kesihatan..

JIVEBUMZ said...

cik anie,
haha insyaallah akan ku teruskan hasrat murni ini :)

kojah said...

cayalahhhh kak =)

JIVEBUMZ said...

kojah,
yaya kojahhhh :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site