Friday, May 8, 2009

Selamat Hari Ibu

Mak..

Selamat hari ibu!!! Tak penah aku menyambut hari ibu bersama-sama mak.. tambahan pulak bila berjauhan macam nie.. harapan aku agar mak sentiasa dalam lindungan dan limpahan rahmat daripada ALLAH swt..

Tak ternilai jasa dan pengorbanan mak membesarkan aku dan adik2... sungguh besar pengorbanan mak terhadap kami.. Syukur alhamdulillah dengan perit jerih mak besarkan kami adik beradik.. kami sampai ke tahap ini.. kerana mak jua kami dapat nikmati hidup yang selesa dan indah ini.. Kerana mak jua lah kami bangkit untuk mencapai cita-cita kami...

Di kejauhan ini.. sempena hari ibu yang bakal menjelang ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada MAK TERSAYANG... semoga mak sentiasa sihat walafiat, dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki... amin


Kami sayang MAK selamanya....

14 comments:

atie said...

sana sini ramai buat n3 pasal ibu masing2,berjasalah pada ibu tika masih ada ila....ingat tu. Ibu ni memang tiada galang gantinya...

FRB said...

muka u adik beradik sama je...

cikyah.blogspot said...

aku rindu bangat kat mak n mak mertua aku kat kg. nak cakap kat tepon rasa xpuas selagi xpandang depa. nak balik kg.. nak balik kg!!

cikyah.blogspot said...

aku rindu gak kat mak hang. huhuhuhu

mummYaeesh said...

nak wish slmt ari ibu uols lom ada anak makanye wish ni ditujukan utk mak uols la yerk!woohoo

atty's said...

selamat hari ibu..utk mak

JIVEBUMZ said...

ATIE,
aah kak sume blogger wat entry pasal hari ibu nie.. insyaallah kak budi ibu takkan ku lupa.. selamat hari ibu utk akak jugak ya.. :)


FRB,
haah muka kami satu acuan FRB..hihi


CIK YAH,
aku pon rindu bangat kat mak aku.. rasa mcam nak balik jugak sekarang nie.. tapi apakan daya jauh.. insyaallah tak da aral bulan depan aku nk balik kg jumpa mak aku..huhu

neway selamat hari ibu untuk hang jugekk :)


MUMMYAEESH,
tima kasih.. selamat hari ibu untuk mummyaeesh jugakk moga jadi ibu yg baik :d


ATTY,
tima kasih kak tie... selamat hari ibu untuk kak tie :)

kojah said...

akak tgk hotfm x smlm?mmg touching sgt2 la...huhu

JIVEBUMZ said...

KOJAH,
tengok hotfm?? kat mane laling? dengar kot nih..seb baik akak tak dongar kang mau hujan n banjir gak nie...huhuhu

shakeymirza said...

happy mother's day..ibu adalah anugerah Allah yg paling berharga..
hilangnye ibu kita..sama mcm ditarik nyawa kite sndiri..cintai la ibu memasing...n hope kita juga akan jadi ibu yg baik kelak..
~sy tag awak...

Airil @ Ayin said...

Untung hang ila...hang masih ada mak.....

JIVEBUMZ said...

SHAKEYMIRZA,
insyaallah musti jage ibu sebaik mungkin yer.. neway selamat hari ibu untuk awak jugak :d


AIRIL,
hang jgn la cakap macam tu... kita sama-sama doakan kesejahteraan ibu hang kat cna yer...

neezareef said...

slmt hr ibu makcik

JIVEBUMZ said...

neezareef,
tengkiewwww :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site