Tuesday, August 31, 2010

Think +ve

Sebenarnya aku kan ada berita gembira nak bagitau kat korang... tapi kan aku cam malu2 gitu kan.. almaklumla kan bila dah masuk dalam belog sume yang kita nak rahsiakan tak kan menjadi rahsia lagi.. betui tak?

Tapi kan aku suka nak berkongsi dengan korang.. specially untuk my follower readers.. eh ada ka peminat belog aku nie ha? haha perasan la pulak minah nie malam2 buta cenggini.. kalo tak da peminat pun tak pe.. aku suka ja baca belog sendiri.. ai kan peminat belog jibam neh :P (ayat pujuk diri sendiri tu!)

Pastu bila aku bosan aku akan baca balik apa yang aku tulis kat belog nie.. kadang2 tu macam hapahapantah aku tulis kan.. tapi tak pa aku sukaaaa je! kalo korang suka... aku lagi la double triple sukaaaaaaaa!! ha hambek ko punya la nak bagitau betapa sukanya haku :P

Hurm besok lah aku bagitau korang ek.. malam nie aku mimpi2 dulu apa nak tulis besok kan.. so besok la yer kawan2..

akhirkata meh la tengok sekeping gambar pengantin basi nie.. almaklum ler baru dapat panas2 g daripada en photog.. tima kaceh en photog a.k.a http://danialhaikals.wordpress.com/

luv this pic :)

6 comments:

mekchu said...

mekchu suka je baca...
apa tuh?? x sabar nak tau..

♥ QaseH ♥ said...

hah kak aper citer tu,,,akk nk ader bby eyh,,,,x sabar ni,,,,

hajarus said...

hajar nak kongsi kegembiraan gak... :)

JIVEBUMZ said...

mekchu,
ok ok nti ai bagitau yer

qaseh,
lalalalala

hajarus,
akak pon nak kongsi ngan hajar gak!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

apekah ??? cpt gtau...

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
lalalala sabar k

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site