Monday, August 16, 2010

Buka puasa di kajang

Sabtu lepas balik kajang rumah mertua.. plan nak berbuka puasa kat sana.. adik en bob dah sms tanya balik ker tak.. memang setiap minggu dia akan sms tanya balik ker tak.. haa hambek ko tiap2 minggu dia akan sms ok :)

balik umah mertua petang2 sket.. awal2 panas.. balik lambat apa motip? hahaha bukan nak mengulat dari masak ar.. nak singgah pasar ramadan laa.. kuikuikui

beli apa yang patut kat PARAM.. kuih-muih segala dan cepat2 balik...

sampai umah mak mertua masak MEE KARI!!!! phewitttttt ai like it! mak mertua aku kata dia memang masakkan mee kari nie spesel untuk aku tau... see jeles en bob aku neh :P

terliurrr nengok kari ayam + bebola ayam + udang fresh2 g tu weh..

mee kuning

air tembikai fresh.. en bob yg blend!

dan jugak makanan yang di beli dari PARAM kat pekan kajang nun..

nak amek gambar ramai2 berbuka ai malu ler pulak ngan mak, ayah n adik2.. kalo kat rumah aku dah lama dah..eheh

ai kan pemalu!

adios

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..ibu N pon msk mee kari jmaat ritu...tp x lalu nk mkn..

PUANSTOBERI said...

banyaknya makanannnn...nom nom nom. Ila sker mee kari eh???

dd dudu said...

tauu takkk, dd dah terkecurr melihatt gambar kuah mee kari tuu :]"""

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
alooo sygnye tak lalu lenkali anto kat akak sket yer :)

PUANSTOBERI ,
sukee gilerr mee kari!!
haha faveret katakan

dd dudu,
opsss sori sabar k tak lama lagi dah nak berbuka..tahannnn :)

atty's said...

sedapnya mee kari..nie mesti ila kesayangan mil..sampai jeles en.bob..

JIVEBUMZ said...

atty's,
hihihi menantu ke 2 ferempuan kak ty oi mesti la syg lebey :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site