Monday, August 9, 2010

Today is MY BUFDAY !!!

09.08.2010

Hoyeiiiii hari nie bufday guwe! haha sonok weh umo dah makin bertambah (eh betul ker sonok nie??? erkkk)... perangai still macam tu jugak! tak berubah2 huhu

now saya rasa semakin muda :P

hahaha sile teka umo saya berapa??? cepat2 nak kasik adiah (eh main2 jer laa) adiah2 nanti kita wat kontest ke hapa ker..tak pon korang datang beraya umah aku ker kan bleh makan2 pree...hahaha

umo semakin meningkat seiring dengan peredaran zaman..cewahhh tetiba plak.. tak de sebenarnya nak stori pasal bufday gurl tahun nie.. malam tadi en bob dah wish awai2 g.. wish jer? huhu wish jelaa adiah postponed katanye...

ok ok ai paham yunk.. biar lambat asalkan dapat! haha nak adiah beso2 tau syg! :P

meh potong kek kawen aritu.. kek bufday tak da sobsobsob (nangeh)

tak kisah ler ade ke tidak.. yang penting suami sentiasa di sini... sentiasa menyayangi diriku seadanya (puji2 cket mana tau dapat adiah cepat haha)

semoga apa yang aku impikan tercapai.. (nak baby.. nak baby.. gatai :P)


Ok meh kita tengok tips MENGENAL DIRI dari TARIKH LAHIR mengikut pendapat Dr Fadzilah Kamsah

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh: 20 05 1981
2 + 0 = 2
Maka kotak pertama adalah 2..

Kemudian campurkan kesemua nombor..
2 + 0 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26
Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :
2 + 6 = 8
Maka kotak kedua adalah 8..

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
2 + 8 = 10
Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi
1 + 0 = 1
Maka kotak ketiga ialah 1..

hasilnya..
2 : Lembut
8: Bisnes
1: Pemimpin

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda akan menjadi seorang yang berguna..

haa meh tengok hasil kiraan saya :)


Contoh: 09 08 1981 (konpem dah kantoi kat sini haha)
0 + 9 = 9
Maka kotak pertama adalah 9..

Kemudian campurkan kesemua nombor..
0+ 9 + 0 + 8 + 1 + 9 + 8 + 1 = 36


Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :
3 + 6 = 9
Maka kotak kedua adalah 9..

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
9+ 9 = 18
Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi
1 + 8 = 9
Maka kotak ketiga ialah 9..


hasilnya..

hambek ko aku dah gilerrrr...

9. Glamour

9. Glamour

9. Glamour


hikhikhik korang cuba terai pulak yer :)


p/s: thanxs kepada semua yang tak putus2 memberi ucapan sejak daripada malam tadi sampai ler sekarang terutama kepada kawan2 kat FB.. thanxs korang!! hug n muahhh

15 comments:

aenareal said...

happy bday~~~

Iyiana said...

selamat hari lahir.. moga apa yang diimpikan tercapai..

cikyah.blogspot said...

tel la Tok Teh ucap tq sbb dulu kan masa lahirkan maklong ada kompilasi songsang.

JIVEBUMZ said...

aenareal ,
thanxs yunk


Iyiana,
thanxs yana.. insyaallah :)

cikyah.blogspot ,
erkkk tatau pulak ok malam kang ai kol mak yer

hajarus said...

hepy besday kak... semoga dipanjangkan umur, murah rezeki, berbahagia disamping en bob & ceria2 sll... ;d

JIVEBUMZ said...

hajarus,
time kaceh hajar! hopefully :)

PUANSTOBERI said...

hik hik..glamer tu. Peh ni sila gi ujibakat gadis melayu okeh. hik hik

mekchu said...

happy belated b;day jibam.. sorry lmbt wish.. sibuk tiup lilin.. hahahaha.. semoga pjg umur & murah rezeki.. amin..

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI ,
hihi tak mau la kak payah plak kalo jadi org glamer nie karang huhu

mekchu ,
thanxs mekchu.. tak pe sy pahammm

Intan ~ Nur Azlina said...

happy belated birthday ila :-)
Semoga dpermudahkan segala urusan, rezeki & sentiasa dalam keberkatan. Amin...

JIVEBUMZ said...

Intan ~ Nur Azlina s,
thnaxs intan.. amin amin mudah2an begitulah hendaknyaaa

therosputih said...

hepi birthday akak...tak sempat nak wish pada hari y betoi...hehehe...susah nak online da skrg...rindu nak continue reading jivebumz

JIVEBUMZ said...

therosputih ,
hihi mekasih dik.. sile2 bace sampai abes tau mana yg terlepas tu! :)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. potong kek kawin je dik.. takpe janji somi sentiasa ingat kan

JIVEBUMZ said...

haah kak kek kawen pon jadik laa kan huhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site