Tuesday, August 24, 2010

Nak buka puasa kat luar lah


pic baru lepaih kawen sebulan yang lalu :P

Ehem-ehem....

arinie kami laki bini nak berbuka kat luar taw! jom jommm sape2 nak itot!!! haha offer baik punya nih... akceli kebetulan arinie ada vendor opis en bob mau belanja berbuka kat HILTON, PJ mestilah acik mau itott :P

rugi weh tak ikut menyesal hidup kalo tak pegi! wakakaka

saje kasi panasssssssss petang2 neh :P

teringin nak berbuka kat hotel la uols... nyum nyummm bestnyee mesti makan tak henggat donia kejap lagi... HILTON tunggu kamiiiiiiiiiiiii!

dulu masa bujang en bob selalu pegi sorang2 jer.. sekarang mau taw la.. kene bawak bini dia sekali ok :P

haishhh lambatnye jam nie... tik tok tik tok

5 comments:

mekchu said...

benkrap vendor tuh.. hahaha.. hari ni pun plan nak bukak puasa kat luar.. pes time.. sedeyyyy

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..beshnyerr..mkn free..

JIVEBUMZ said...

mekchu ,
haha biar la dia benkrap vendor kan kayo!! haha

apesal sedey2 plak nie? mekchu kene la sonok sebab..... tak payah masak :P

:: p R i n c E s S _ N ::
yup mestila bestttttttt :)

Amni said...

dah lama tak buka puasa kat luar ni sejak dok pedalaman.. tak sabar nak balik KUching. Yeah!

JIVEBUMZ said...

Amni ,
alooo kesian... tak pelaa sabar k

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site