Monday, August 9, 2010

Ke LCCT


wajah bufday gurl ari sabtu lepaih :P

Sabtu

Kami ke LCCT menyambut kepulangan adik ipar aku..weee see adik ipar ok! macam pelik pulak nak nyebutnye.. dulu tak de adik ipar sekarang dah ada so macam kekok sket2 laa gitu..

minggu lepas aku pegi KLIA minggu nie pulak ke LCCT.. amboi kemain lagi yer layan aiport ler pulak haha

adik ipar aku balik daripada SABAH.. pergi umah abgnye yang sulung.. saje jalan2 makan hangin.. mentang2 la baru lepas SPM pastu PLKN pon tak de panggil.. sonok abes la dia berjalan sakan sampai ke sabah nun

jeles 3x

bila aku nak sampai nie? syg...cepat ler carik tiket murah tu (airasia la apo laie)

adik ipar aku nie namanya ALIP.. nama glamer ataupon nama samaran nye.. saja mau bagitau :P dia nye flight sampai sini jam 3.30 ptg.. kitorang sampai jam 4.30 ptg huhuhu

kesian si alip menunggu abg n akak nye nie.. well kitorang biase la..lemmmmb cket.. aku ler tu ciap terhegeh2.. cian alip kene tunggu sejam

sori yer ALIP! (sambil kelip2 mata)

sampai kat LCCT en bob kemain riso g mencarik adiknya..

tunggu jap jer sebab dak Alip nie dah tunggu kat luar tu siap2.. tapi biase laa kat LCCT tu sesak sket.. orangnye kemain ramai.. payah nak nampak kelibat si Alip.. at last en bob kol dan lambai2.. seb baik dia nampak hihi

dari jauh Alip dan senggih sampai ke telinga.. dalam ati dia mesti cakap..

" yea yeaa kak ila ngan abg jat dah sampai!! hureeyyy"

hikhik

dah macam artis daripada bandung dah gaya adik ipar aku yang sorang nih!

peace no war! ceh tetiba jer...

pas amek Alip terus berdesup balik umah mertua.. tido sane 1 malam.. ahad malam balik sini..

daa itu jer cite hari weken :)
memang terisi masa lapangku.. lalalala

5 comments:

Mknace said...

^_^

mekchu said...

kim salam ngan adik ipar tu eh... eceh...

JIVEBUMZ said...

Mknace,
:)

mekchu ,
insyaallah mekchu

hajarus said...

tetiba teringat kenangan g sabah 2 bulan lepas... bestnyerrr....

anyway selamat menyambut bulan ramadhan & selamat berpuasa kak ;d

JIVEBUMZ said...

hajarus ,
alahai merasa la jugak pi sabah huhu

selamat berpuasa jugak :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site