Wednesday, August 4, 2010

Dah ikat dengan benang kuat-kuat tau :)

Malam tadi kan.. en bob rajin owh.. dia yang tolong ikatkan rantai tangan aku yang ilang sekejap tu dengan benang! benang putih you! sebab benang kaler lain tak de kat umah aku.. tu jer semata-mata benang yang aku ada..


gigih dia dok ikat kemas2.. supaya rantai tangan tu tak kan jatuh lagi.. hiii

tak percaya tengok gambar nie.. aku curik2 amek :P


da siap ikat benang pakaikan kat tangan aku.. terasa cam acara batal air semayang aritu plak hihi tapi suasana nye lain laa.. berdua :P aritu ramai orang tengok..haha

see jap jer dah ciap! nak tunggu aku memang tak la nak ikat ngan benang ke hapa ker.. memang aku serik nak pakai lagi.. tapi en bob suh pakai jugak.. tak pe ilang bleh beli lain kan yang :P

beli yang besor cket kot..kehkehkeh

arinie terasa lain macam sket la kat tangan acik nie.. baru sehari tak pakai terasa ringan jer tangan nie.. arinie ada rasa berat sket lah..hahaha poyosss!

6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

huhu..mcm kecik2 dlu..sll ibu y tlg ikatkn benang..

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
sikalang suami loh! hihi

mekchu said...

mekchu nye gelang hantaran hilang tau sbb kunci dia tu longgar.. mana ntah cicir.. baik2 tu.. tgk2 selalu.. terus dpt yg nipisss yg amat sbb harga emas naik mendadak masa tu....

JIVEBUMZ said...

mekchu ,
emas skg hege mencanak naik kalo dah ilang yg ini tak dapat lagi dah.. hoho isyaallah mesti jaga ia bebaik!

ChiLaBaey's Spot said...

Memang rantai selalu jadi macam tu... Suka tertanggal... So, saya pun sama macam En.Bob juga... Kena ikatkan dengan benang pada rantai wife saya... Jibam2... :)

JIVEBUMZ said...

ChiLaBaey's Spot ,
hikhik abes nak manja2 ngan sape lagi? laki ku jua :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site