Sunday, August 22, 2010

Promosi Kraf Aidilfitri 2010

Sebagai isteri mithali kepada suami yang sedang bertungkus lumus
bekerja hari2 minggu nie apa kata aku tolong promote untuk dia..
untuk opis dia jugak.. memandangkan arinie dah 12 ari kita
berpuasa... raya pon tak lama lagi kan? hurm apa kata korang g
jalan2 kat sana dan kalo sape2 ade duit lebih tu boleh la soping
sekali.. tak pon tunggu jer gaji minggu depan.. promosi nie
berlansung sehingga minggu depan insyaallah..
Aktiviti Promosi Kraf Aidilfitri 2010

6 comments:

PUANSTOBERI said...

mekasih la tulung promote yo..kekda pun tk buat lagi entry pasal tu. Tk jalan2 pun lagi kat pameran tu. tatau apa yg ada. ngeheheh.
Tgk la Isnin ni ke. Ah, lama lagi nak abisnya.

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI,
hihihi tolong jer kak dapat pahala kan.. hurm kalo best tu akak kasik entry best2 la tempek2 gambar ke hapa nanti yer :)

mekchu said...

hasben keje sana?? wahh.. best..
teringin nak carik batik digital.. hari tu kat kompleks kraf sini malu2 beruk nak beli.. skang terasa ruuugi sgt.. mesti ada byk baju raya yg cntik2 tu

JIVEBUMZ said...

mekchu ,
baju batik digital? tak pernah dengar pon mekchu tau mana nie? hihi nanti saya tanye laki den yer

jom2 kita pakat pi ramai2 sabtu nie...yuhuuu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...mcm besh jekk...tp larat ke N ni..wuaaa..

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
kalo tak larat jgn paksa diri yunk!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site