Tuesday, August 3, 2010

PAKSA korang tengok gambar kawen aku lagi!

Hikhikhik korang sabar jela kan.. kalo masuk belog nie terpandang wajah pengantin baru yang tak berapa nak baru sangat dah nie.. tapi apa yang pasti masih PANAS LAGI LA WEI! muahahaha gelak macam syaiton dah ropenya

maka dengan bangga dan kembang kempisnya lubang idung aku nie korang layankan ajela yer.. gambar daripada en photog TAKSIAPSIAP lagi! jadinya apa yang ada jela aku jaja kat sini..

gambar ehsan cik rosliza (member opis aku) semasa majlis bertandang sebelah en bob..

majlis kat sana kire gempak jugak ler sebab ada kompang live.. haha ada kompang live tu dah kire gempak la nak banding ngan kenduri belah aku hanya pakai kompang digital sajork... ala gambar adik2 kompang tu tak da plak.. adeiii tak pa tak pa nanti dah dapat sume gambar2 daripada en photog belah en bob aku jaja lagi kat sini yer :P

sweet owh adik2 kompang tu! paling tak bleh lupa depa nyanyi lagu jit jit semut.. sape sakit naik atas...


eh aku suka lak dengan pic nie! sebab "awak" nampak lain la.. hakhak larikss

puji diri sendiri..tak malu!! buwekkk

akak ipar aku cakap muka aku mak andam make up jadik cam rope NABILA HUDA!! haaa apekah???

ada ker iras2?? muahaha ntahlaa.. aku iyekan aje.. padahal tak de la sama sape2 pon.. macam muka aku jugak..

thanxs geng2 opis JAKESS
yang sudi datang majlis belah lelaki.. aku tau korang datang sebab nak amek ati aku kan.. sebab tak pegi belah PERAK kan?? haaa aku tau tuuu.. hikhik

tak pe tak pe aku dah maafkan koranggg sebab korang dah bagi adiah kat aku.. muahaha giler adiah weh!

dah tak tau nak taruk caption apa lagi dah.. "BLANK" tetiba!!

lastly geng JAKESS posing maut kat depan pelamin..

cayalah korang!

dah tu jer dulu..

9 comments:

mekchu said...

suweeet sgt... manisss... tak pe, mekchu mmg suka di paksa.. hahaa

JIVEBUMZ said...

mekchu,
nie yg cayanggg mekchu terlebey nih! haha

DrSam said...

tahniah dan selamat pengantin baru! memang secocok dan sepadan. tapi jelingan manja tu yang paling menjadi :)

JIVEBUMZ said...

DrSam,
hihi terima kasih yer DrSam :)

::ienafazlyna:: said...

ouh..memang ternanti2 kamu letak pic kawen nie..sweet sangat u...

ChiLaBaey's Spot said...

Perbezaan yang amat ketara... Hehehehe.... :)

JIVEBUMZ said...

::ienafazlyna::
hikhik dah banyak saye letak..
sile2 :)


ChiLaBaey's Spot,
apo yg beza nye?? hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kak..N pon x abes cite weddg..apetah lg akak...weee...

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
tak kan abes punyaaa setahun ke dua tahun kot baru abeh! kehkehkeh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site