Thursday, August 5, 2010

MENU semalam

Semalam aku dah kecoh2 kat belog nak masak sotong goreng kunyit dan cendawan goreng tepung kan.. hurm masak tetap masak! alhamdulillah resepi yang cik Nurul Hannan MA daripada fesbuk tolong gugelkan tu menjadi tapi...

aku terlupa nak snap pic laaaaa! uwaaaaaaaaaaa

lapar sangat neh!! adeiii dah makan separuh jalan baru teringat :P erm malas la nak snap lagi.. tak pe lah lenkali la yer kawan2.. g pon aku masak pon bukannye sedap pon

cendawan goreng tepung aku tu tak jadik la uols! tepung kfc (adabi) aku tu dah tak elok.. terpaksa ler guna tepung gandum jer..huhu

tapi ok la.. licin jugak kitorang makan :p cuma.. tak dapat pujian daripada suami jer haha (gile pujian minik dia nie !)

arinie plak nak masak apa? itu petang karang baru dapat idea kot.. dan begitulah hari2 seterusnya... payah jugak jadi isteri sebenarnya kan uols... tapi disebalik kepayahan itu semua pahala kita berganda2..

syukur ya allah kau telah berikan aku nikmat seorang isteri..

3 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nasi goreng kerabu...hihihi

mekchu said...

rajin nyeeeee... nak puasa ni.. masak lagik menguntungkan dari gi pasar ramadhan... hehehe

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N :: s
macam mana rope tu? tak reti laaa

mekchu ,
kene praktise daripada skg supaya bulan pose nanti betambah kerajinan :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site