Sunday, August 1, 2010

Aku tengah rajin nie!

Hadoiii laaa napa tah arinie terlebih rajin... terasa nak tukar layout belog ijo aku nie.. dan 2 tahun macam tu jer.. tak da perubahan langsung! Sila jangan pelik ok.. kalo sebelum nie korang bukak belog aku lain ropenya..hari nie plak lain ropenya... ai tengah rajin nie ha!!

adehhh yang sebenarnya tengah bosan dok umah sorang2.. en bob keje lagi.. minggu terakhir keje hari weken.. nak wat keje umah plak malas ya rabbi!.. tapi ngadap fesbuk ngan belog rajin kemain.. hiks

apa nak jadi ngan isteri blogger tegar nie haa? haaa korang plak apa bikin hari minggu nie?? kalo tak ngadap belog tak sah kan?? sila mengaku cepatttt haha paksa ok!

hakikatnya... hari nie adalah hari MALAS aku :)

10 comments:

cheqna said...

salam kak
cheqna keja hari ni
salam kenal n ziarah =)

JIVEBUMZ said...

cheqna,
salam cheqna.. haa nie mesti org kedah pa sebab tu kene keje hari nie :)

neway salam kenalan

CikPuanMiera said...

ohh.. arini ari rajin saye.. hehehe..

JIVEBUMZ said...

CikPuanMiera,
oic bagus2 :)

Cik Wanie said...

tukar jgn x tukar,
header tue letak pic berdua dgn sisuami okeh:)

:)

mekchu said...

kejap malas.. kejap rajin.. nak kena nihhhhh

JIVEBUMZ said...

Cik Wanie ,
ok ck wanie!
tengah tgu mood rajin edit gambar plak pasnih :)

mekchu ,
muahahaha
mood ku idak menentu dong!

Iyiana said...
This comment has been removed by the author.
Iyiana said...

angin rajin sepoi-sepoi datang kat kak ila yang sedang bermalasan..
puff!!
terus x tentu pasal jadi rajin. lalala~

JasnIyiana.com

JIVEBUMZ said...

Iyiana ,
haha kalo ada laptop sendiri lagi tambah rajin nie! (puhhh amin)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site