Saturday, July 31, 2010

Nak pegi KLIA

Salam uols...
Hari minggu datang lagi.. kejap jer kan masa berlalu... kejap sangat.. tak terasa seminggu berlalu begitu saja.. tup tap tup tap dah sebulan aku berkahwin... bulan depan dah 2 bulan.. eh cepatnya...

begitulah masa yang berlalu tak kan berulang kembali.. masa akan datang.. sapa yang tahu?? hoho aku sudah start merepek... :P

En Bob kene keje lagi minggu nie.. so aku adalah isteri yang ditinggalkan suami..sob sob sob

eh dia pegi carik rezeki laa.. untuk sape lagi? untuk aku jugak kan.. ok ai rela u! hikhik

hurm kejap lagi aku dah janji ngan kak ju n anak2 dia nak pegi KLIA... arinie abang aku yang sulung akan transit kat KLIA selama 3 jam.. dorang sekeluarga daripada Kuching, Sarawak akan transit ke klia jam 4-7 petang sebelum berlepas ke Alor Star.. Abg aku telah ditukarkan ke Alor Star bermula bulan lepas g tapi dia postponed so dapat lah lewat sebulan untuk lapor diri di tempat kerja barunya.. Alhamdulillah setelah lebih kurang 6 tahun berkhidmat ditempat orang akhirnya harapan untuk kembali semula ke semenanjung tercapai jua.. syukur Ya Allah engkau permudahkan lah urusan pemindahan mereka.....

kepulangan abg pie sangat lah dinanti.. aritu mase kenduri aku dorang tak dapat turun... susah nak jumpa dorang.. time raya jer dapat jumpa n kumpul sume adik beradik.. hopefully lepas nie kami adik-beradik dapat berkumpul macam dolu2.. bestnya.. dah terbayang hari raya nie betapa seronoknye dapat berkumpul sumenya..

walaupon aku dah tau raya pertama tahun nie kat belah umah suami tapi... aku harap kita suma adik-beradik dapat berkumpul jua macam dulu..huhu

k lah uols aku nak ciap2 nie... nanti kita sembang2 lagi yer.. selamat menikmati hari cuti anda dengan perkara2 yang berfaedah!

adios :)


2 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

samelaa kite..braye uma suami dlu...tp uma nenek blah abah N 20min je dr uma za...kikiki..

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
oic ok la camtu at least masih berjumpa ngn family N kan.. akak belah johor pon ade sedara mara belah suami gak :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site